Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Som overskriften lyder, er der nogen som ligger inde med en iPhone 3 - som de vil sælge
Krams Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ELLER kan du anbefale et teleselskab jeg skal købe min iPhone igennem?
Jeg sender mange SMS´er - ringer en del, men det kan skæres ned også vil jeg gerne have en masse DATA til den..
Har selvfølgelig selv surfet rundt på nettet og tjekket - men ville lige høre jer, om NOGEN at jer har en iPhone med et KANONT abonnement...
mth1987 skriver: Jeg købte en med Telia ion. Det var ret dyrt i de første 6 mdr men derefter fik jeg lavet det om til flex hvor jeg har 200 SMS, 50 MMS, 2 timer tale og 300 mb ( og det når jeg ikke at bruge) det koster 189
Jeg købte en med Telia ion. Det var ret dyrt i de første 6 mdr men derefter fik jeg lavet det om til flex hvor jeg har 200 SMS, 50 MMS, 2 timer tale og 300 mb ( og det når jeg ikke at bruge) det koster 189
Må indrømme at, af alle sider jeg har tjekket - ville jeg nok osse vælge TELIA.. Synes deres abonnement er godt, fordi man selv kan styre hvor meget man afbetaler på telefonen og hvad ens abonnement koster... Men synes alligevel det er syrt - men det er måske det billigste man kan finde
tjek evt 'den blå avis'
Der er sikkert mange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128