Smiler og kun 5 uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Lolli

DAs mor skriver:

Det startede med at det kun var til mig - så til far og storebror - og så "til sidst" alle

Det er bare det dejligste

Ja, nemlig. De første par dage var det også kun til mig. Vi er noget til at far også kan og storebror prøvede idag, men der var ikke gevinst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

LinLin

Lolli skriver:

Ja, nemlig. De første par dage var det også kun til mig. Vi er noget til at far også kan og storebror prøvede idag, men der var ikke gevinst.

Det kommer snart Han var nok rimeligt hurtigt til at smile til far også, fordi han er flaskebarn, så far har måske været mere "indeover" her... (hvis din altså er ammebarn )

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

DAs mor skriver:

Det kommer snart Han var nok rimeligt hurtigt til at smile til far også, fordi han er flaskebarn, så far har måske været mere "indeover" her... (hvis din altså er ammebarn )

Ja, hun er ammebarn. Men farmand har været hjemme i 4 af de 5 uger hun har været her, så han har haft en del med hende at gøre.

Anmeld

28. januar 2011

LinLin

Lolli skriver:

Ja, hun er ammebarn. Men farmand har været hjemme i 4 af de 5 uger hun har været her, så han har haft en del med hende at gøre.

Mente bare at man måske bliver mere "populær" hvis man er en af dem der giver mad

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

DAs mor skriver:

Mente bare at man måske bliver mere "populær" hvis man er en af dem der giver mad

Det tror jeg også - for er man rigtig sur, så kan far rende og hoppe. Hihi...

Anmeld

28. januar 2011

Mother-love

nurhh hvor er hun bare dejlig... super dejligt billede

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

michelledam skriver:

nurhh hvor er hun bare dejlig... super dejligt billede

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.