Smiler og kun 5 uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Lolli

Et billede af min smilende datter. Hun smiler helt bevidst når man snakker til hende. Hun har gjort det i næsten 14 dage. Er det ikke ret tidligt??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

mortil3trustrup

hvor er hun bare SKØN. Ved dog ikke om det er tidligt eller ej.

Anmeld

28. januar 2011

LinLin

Det gjorde Adam også - det er vist rimeligt tidligt (sundhedsplejersken kommenterede det i hvert fald )

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

mortil3trustrup skriver:

hvor er hun bare SKØN. Ved dog ikke om det er tidligt eller ej.

Ja, hun er vidunderlig. Og noget tykkere nu end da billedet blev taget (er taget d. 11/1). 

Anmeld

28. januar 2011

Mira0911

Lolli skriver:

Et billede af min smilende datter. Hun smiler helt bevidst når man snakker til hende. Hun har gjort det i næsten 14 dage. Er det ikke ret tidligt??

Hejsa... 

Ih hvor er det sødt... 

Den anden dag var jeg til noget sanse/motorik halløj... Og vi snakkede netop om smil fra barnet de første dage efter fødslen... 

Det er ikke noget de gør bevidst - som sanse/motoriklederen sagde er det fordi de efterligner os, og det gør de med smilet... 

Det vil fortsætte til de er 3-4 år sagde denne leder for sanse/motorik. 

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

DAs mor skriver:

Det gjorde Adam også - det er vist rimeligt tidligt (sundhedsplejersken kommenterede det i hvert fald )

Ja, ikke? Mener da min ældste var over en måned før det kom.

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

MoarJ skriver:

Hejsa... 

Ih hvor er det sødt... 

Den anden dag var jeg til noget sanse/motorik halløj... Og vi snakkede netop om smil fra barnet de første dage efter fødslen... 

Det er ikke noget de gør bevidst - som sanse/motoriklederen sagde er det fordi de efterligner os, og det gør de med smilet... 

Det vil fortsætte til de er 3-4 år sagde denne leder for sanse/motorik. 

Ja, de smil har hun også haft. Men de her er anderledes. De kommer når jeg eller faren snakker til hende og smiler. Det er meget tydeligt at hun reagerer på vores ansigtstræk og stemmer.

Anmeld

28. januar 2011

Ellim

HOLD da OP et skønt billede.. Lige til at printe ud i plakat størrelse og hænge lige mkidt i stuen

Anmeld

28. januar 2011

LinLin

Lolli skriver:

Ja, ikke? Mener da min ældste var over en måned før det kom.

Det startede med at det kun var til mig - så til far og storebror - og så "til sidst" alle

Det er bare det dejligste

Anmeld

28. januar 2011

Lolli

Ellim skriver:

HOLD da OP et skønt billede.. Lige til at printe ud i plakat størrelse og hænge lige mkidt i stuen

Takker. Jamen problemet er jo at vi har sindsygt mange dejlige billeder af hende - så vi må tapesere en hel væg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.