Så gik den gal... Svangerskabsforgiftning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

sandratobias

Kit skriver:

Ej, for pokker.

Du får lige og en masse . Godt de holder øje med dig og bebs.

Mange takker for 

Det er dejligt nok de holder øje med oz.. Men ikk sjovt når man har en søn der hjemme oz... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Diana...

Ej Øv også. En kæmpe  til dig. Men godt de holder øje med jer. 

Anmeld

29. januar 2011

sandratobias

Mange takker for 

Ja det er skønt nok at de gør det, så man er i de bedste hænder hvis det nu sku gå værre for sig... 

Anmeld

29. januar 2011

Angelspot

Hvor er det træls for dig!! Men godt det blev opdaget. Kan du slet ikke mærke noget til det i kroppen?

Anmeld

29. januar 2011

sandratobias

Angelspot skriver:

Hvor er det træls for dig!! Men godt det blev opdaget. Kan du slet ikke mærke noget til det i kroppen?

Meget træls.. 

Næhh kan intet mærke til det... Men ku jeg heller ikk første gang, andet end da havde jeg væske i kroppen, men har jeg ikk denne gang... 

Anmeld

29. januar 2011

CA

Ej altså!! Godt det blev opdaget! for at du kan gå lidt længere! 

God bedring og 

Anmeld

29. januar 2011

sandratobias

Carina87 skriver:

Ej altså!! Godt det blev opdaget! for at du kan gå lidt længere! 

God bedring og 

Mange takker... Håber nu oz jeg kan gå længere...  

Anmeld

29. januar 2011

PeruBaby

Uhhhh, ja din bebs må da gerne lige blive i sit Lalandia i en 14-dages tid endnu!!  Krydser alt hvad jeg har for at det hele kommer til at gå godt

Anmeld

29. januar 2011

AnneBJ

Øv bøv - havde håbet for dig du gik fri denne gang! Heldigvis er du jo faktisk "meget" længere end sidst, og når det ikke er så slemt som sidst, må vi håbe den lille trold vil tage en 14 dages tid mere på hotellet - det vil jo gøre meget ved sagen!

Kram og krydsede fingre herfra!

Anmeld

31. januar 2011

sandratobias

PeruBaby skriver:

Uhhhh, ja din bebs må da gerne lige blive i sit Lalandia i en 14-dages tid endnu!!  Krydser alt hvad jeg har for at det hele kommer til at gå godt

Mange takker for det..   Det ser åbenbart oka ud.. Det er ikk nogen katastrofe, er nok snart udskrevet igen, hvis prøverne blir ved med at være som de er..  

Men ville være dejligt hvis den lille vil/må blive derinde et par uger endnu..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.