Så gik den gal... Svangerskabsforgiftning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

sandratobias

Ja så gik den gal igen... Fik i onsdags konstateret SSF igen... Og har været indlagt på sygehuset siden...
Har fået lov til at komme hjem på orlov til i morgen aften... Og så tilbage igen på sygehuset... 

Lige p.t. ved vi ikk hvornår jeg kommer hjem, eller hva der egentligt ska ske, andet end at jeg ska ha taget blodprøver, scanninger og opsamle min urin... 

Babysvægt er skudt til 2 kg...  
Er glad for jeg er nået så langt denne gang... Så nu må vi se hva det hele går op i... 

Sandra - uge 35+5... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Maria-s

Phuha IKKE sjovt Lige en  til dig.....

Hvordan havde du selv fået mistanke til at du havde fået SSF?..

Anmeld

28. januar 2011

JonTri

Puha håber den lille får lov at vokse sig lidt større. Stort knus herfra og pøj pøj... Troede ikke risikoen var så stor anden gang. 

God weekend hjemme på orlov.

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

Maria-s skriver:

Phuha IKKE sjovt Lige en  til dig.....

Hvordan havde du selv fået mistanke til at du havde fået SSF?..

Mange takker..  
Havde ingen fornemmelse for det igen.. Havde jeg heller ikk sidste gang...

Men var til scanning i onsdags, og da var den lille ikk vokset meget, og havde en urin prøve med... Og den sagde +3 i protein... Og ja så blev det til indlæggelse... Men blodtrykket ligger faktisk oka nok, og ikk rigtigt noget vand i kroppen... Vægten siger godt nok +15 kg...  Zyz det er meget når jeg tænker på baby kun vejer 2 kg... 

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

rikkekrogh skriver:

Puha håber den lille får lov at vokse sig lidt større. Stort knus herfra og pøj pøj... Troede ikke risikoen var så stor anden gang. 

God weekend hjemme på orlov.

Mange takker... 

De siger chancen er der, men det er i en mildere grad end 1. gang, og er det oz her... 

Anmeld

28. januar 2011

Sofia

Det er jeg ked af at høre. Godt der lyder til at være styr på forløbet, selvom det virkelig ikke må være rart.

Knus herfra

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

Sofia skriver:

Det er jeg ked af at høre. Godt der lyder til at være styr på forløbet, selvom det virkelig ikke må være rart.

Knus herfra

Er det skam heller ikk.. Men ja der er indtil videre styr på det..

Anmeld

28. januar 2011

piadas

Aj, hvor træls! Men det er da altid noget, du er nået så langt som du er, hvis nu...men størrelsen taget i betragtning håber jeg, at du kan holde på bebs lidt endnu.

Du skal da lige en krammer

Anmeld

28. januar 2011

sandratobias

piadas skriver:

Aj, hvor træls! Men det er da altid noget, du er nået så langt som du er, hvis nu...men størrelsen taget i betragtning håber jeg, at du kan holde på bebs lidt endnu.

Du skal da lige en krammer

Mange takker, en ku jeg sagtens bruge..  

Håber bar jeg kan gå tiden ud så den lille kan blive lidt større..

Anmeld

29. januar 2011

Kit

Ej, for pokker.

Du får lige og en masse . Godt de holder øje med dig og bebs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.