Den bedste følelse nogensinde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Kats

PeruBaby skriver:

Tillykke, men din lille Elly 

Du må komme tilbage til baby.dk med en FB når alle dine aktiviteter aftager lidt, eller der kommer mere system i hverdagen. Glæder mig i hvert fald til at se billeder og læse FB når du får tid

Når vi lige har fundet "rytmen" så vender jeg stærkt tilbage og fortæller om fødsel og viser billeder

Og Tusind tak - og tillykke tilbage med din lille Sofia... Hvordan går det med hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Kats

Multebær skriver:

DEJLIGT stort tillykke med hende. Glæder mig til at se billeder og læse FB 

Ps. Hvis der stadig ikke er "sket noget hos dig", så sender jeg lige en dejlig håndfuld vestøv i din retning... jeg tror det er din tur nu

Anmeld

29. januar 2011

Diana...

Du har så meget ret, det er helt fantastisk  Og tillykke med den lille Elly. 

Glæder mig til FB og billeder når du får tid til det 

Anmeld

29. januar 2011

PeruBaby

Kats skriver:

Når vi lige har fundet "rytmen" så vender jeg stærkt tilbage og fortæller om fødsel og viser billeder

Og Tusind tak - og tillykke tilbage med din lille Sofia... Hvordan går det med hende?

Det går rigtig godt med Sofia. Hun har taget 400g på i løbet af sine første 20 dage (og vejede 3550g), så det var lægen meget tilfreds med. Hun har (haft) lidt gulsot, men det er ved at fortage sig, så det skal hun vist ikke i behandling for. Og ellers - ja - så spiser, sover og laver hun vist som hun skal. I dag har hun for første gang sovet 4 sammenhængende timer om natten, så jeg er totalt frisk i dag

Jeg var dog ved at få pip af at være hjemme med hende hele dagen, så nu har vi været ude at spise et par gange om aftenen og tilse det nye hus, som vi lige har købt og skal til at renovere. Det med at komme ud her hvor vi bor er ikke så nemt - både pga. at barnevogne ikke eksisterer, at fortorvene er hullede og der er vildt støvet og der er mange mennesker over det hele, så jeg glæder mig meget til vi kan flytte ind i vores nye hus, hvor det hele er lidt mere stille og roligt

Vi vil glæde os til FB og billeder når du får mere tid og overskud.Nyd hende

Anmeld

29. januar 2011

Multebær

Kats skriver:

Ps. Hvis der stadig ikke er "sket noget hos dig", så sender jeg lige en dejlig håndfuld vestøv i din retning... jeg tror det er din tur nu

1000 tak - jeg tager imod vestøv med kyshånd. Der er ik sket noget andet end at jeg er blevet super utålmodig :-)

Anmeld

29. januar 2011

AnneBJ

Hej Kats,

kæmpestort tillykke med Elly! Er fuldstændig forelsket i navnet!

Dejligt at høre jeg havde i ret, at fraværet skyldtes travlhed på den fedeste måde af dem alle! Jeg glæder mig rigtig meget til at læse FB og se billeder af den lille skønhed!

Knus

Anmeld

29. januar 2011

Lene76

Stort tillykke med Elly  glæder mig til at se billeder og læse fb

Anmeld

30. januar 2011

Kats

Diana... skriver:

Du har så meget ret, det er helt fantastisk  Og tillykke med den lille Elly. 

Glæder mig til FB og billeder når du får tid til det 

Tak og ja det er bare så fantastisk.
Håber også du nyder din lille Nadia.

Skal nok, skal nok, når jeg får lidt tid

Anmeld

30. januar 2011

Kats

Det går rigtig godt med Sofia. Hun har taget 400g på i løbet af sine første 20 dage (og vejede 3550g), så det var lægen meget tilfreds med. Hun har (haft) lidt gulsot, men det er ved at fortage sig, så det skal hun vist ikke i behandling for. Og ellers - ja - så spiser, sover og laver hun vist som hun skal. I dag har hun for første gang sovet 4 sammenhængende timer om natten, så jeg er totalt frisk i dag

Jeg var dog ved at få pip af at være hjemme med hende hele dagen, så nu har vi været ude at spise et par gange om aftenen og tilse det nye hus, som vi lige har købt og skal til at renovere. Det med at komme ud her hvor vi bor er ikke så nemt - både pga. at barnevogne ikke eksisterer, at fortorvene er hullede og der er vildt støvet og der er mange mennesker over det hele, så jeg glæder mig meget til vi kan flytte ind i vores nye hus, hvor det hele er lidt mere stille og roligt

Vi vil glæde os til FB og billeder når du får mere tid og overskud.Nyd hende

Hold da op, hvor er det flot at hun tager så fint på!
Elly har også genvundet sin fødselsvægt og taget en lille smule på, så det er skønt!
Hun blev også bilirubintestet på hhv. 3. 4. og 5. dagen med tal på hhv. 180, 185 og 204, hun er stadig en anelse "solbrun", men er fint frisk og udenfor nogen risiko, så længe hun spiser godt!

4 timer sammenhængende er jo bare skønt Elly har ikke nogen rytme som sådan, men sover alligevel ca. 3 timer ad gangen, så det er helt fint!

Kan godt se at der er lidt udfordringer med at komme ud og rundt - men så er det jo perfekt med jeres husplaner!
Håber også at I nyder jeres lille Sofia

Anmeld

30. januar 2011

Kats

Multebær skriver:

1000 tak - jeg tager imod vestøv med kyshånd. Der er ik sket noget andet end at jeg er blevet super utålmodig :-)

Sender dig lige en håndfuld mere så...

pust pust pust.... nu må det da snart virke ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.