Kats skriver:
Når vi lige har fundet "rytmen" så vender jeg stærkt tilbage og fortæller om fødsel og viser billeder
Og Tusind tak - og tillykke tilbage med din lille Sofia... Hvordan går det med hende?
Det går rigtig godt med Sofia. Hun har taget 400g på i løbet af sine første 20 dage (og vejede 3550g), så det var lægen meget tilfreds med. Hun har (haft) lidt gulsot, men det er ved at fortage sig, så det skal hun vist ikke i behandling for. Og ellers - ja - så spiser, sover og laver hun vist som hun skal. I dag har hun for første gang sovet 4 sammenhængende timer om natten, så jeg er totalt frisk i dag
Jeg var dog ved at få pip af at være hjemme med hende hele dagen, så nu har vi været ude at spise et par gange om aftenen og tilse det nye hus, som vi lige har købt og skal til at renovere. Det med at komme ud her hvor vi bor er ikke så nemt - både pga. at barnevogne ikke eksisterer
, at fortorvene er hullede og der er vildt støvet og der er mange mennesker over det hele, så jeg glæder mig meget til vi kan flytte ind i vores nye hus, hvor det hele er lidt mere stille og roligt
Vi vil glæde os til FB og billeder når du får mere tid og overskud.
Nyd hende
Anmeld