Den bedste følelse nogensinde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Kats

Af hjertet kæmpe kæmpe tillykke til at alle jer der har født!!

Og til alle jer der stadig har det til gode... glæd jer.. Jeg kan uden at blinke sige, at det er det største jeg nogensinde har oplevet!!

Har ikke glemt alle jer søde piger herinde på siden, men min tid har været helt og aldeles optaget siden jeg blev mor til lille Elly d. 17 januar.
 - 48 cm og 3200 gram - og helt perfekt!

Hvor er det en skøn følelse... at sidde med sin længe ventede baby i armene.
Hun er vidunderlig og jeg har lyst til at råbe ud over alle byens tage.. "hun er verden smukkeste baby og hun er min"
Jeg er lykkelig - rigtig lykkelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

piadas

Kats skriver:

Af hjertet kæmpe kæmpe tillykke til at alle jer der har født!!

Og til alle jer der stadig har det til gode... glæd jer.. Jeg kan uden at blinke sige, at det er det største jeg nogensinde har oplevet!!

Har ikke glemt alle jer søde piger herinde på siden, men min tid har været helt og aldeles optaget siden jeg blev mor til lille Elly d. 17 januar.
 - 48 cm og 3200 gram - og helt perfekt!

Hvor er det en skøn følelse... at sidde med sin længe ventede baby i armene.
Hun er vidunderlig og jeg har lyst til at råbe ud over alle byens tage.. "hun er verden smukkeste baby og hun er min"
Jeg er lykkelig - rigtig lykkelig..

Hvor er det dejligt at høre!

Man bliver jo helt bekymret, når folk bare "forsvinder"! Meen tænkte jo nok, at det bare var fordi der var en lille guldklump, der tog al tiden.

Fin lille størrelse - jeg håber, du får tid til FB og billeder på et tidspunkt!

Anmeld

28. januar 2011

Kats

piadas skriver:

Hvor er det dejligt at høre!

Man bliver jo helt bekymret, når folk bare "forsvinder"! Meen tænkte jo nok, at det bare var fordi der var en lille guldklump, der tog al tiden.

Fin lille størrelse - jeg håber, du får tid til FB og billeder på et tidspunkt!

Jamen du har ret - man kan jo ikke bare sådan "forsvinde"... men al tiden bliver jo optaget af sådan et lille væsen...

Jeg ved ikke lige hvornår, men jeg skal nok få lavet en opdatering og finde billeder på et tidspunkt

Og Piadas, du har jo prøvet det hele før - så du ved jo, hvor stort det er

Anmeld

28. januar 2011

Sofia

Så fik du tid til baby.dk

Jeg er så glad på jeres vegne!

Anmeld

28. januar 2011

Multebær

DEJLIGT stort tillykke med hende. Glæder mig til at se billeder og læse FB 

Anmeld

28. januar 2011

DK

Ja det er jo nemlig bare HELT fantastisk! Det er simpelthen så heldigt at alle mødre får den SMUKKESTE baby lige præcis i hendes mave Det er bare den BEDSTE følelse i verden at sidde der og bare vide at man er blevet velsignet med verdens største smukkeste mest pragtfulde mirakel!

Knus

Anmeld

29. januar 2011

Kats

Sofia skriver:

Så fik du tid til baby.dk

Jeg er så glad på jeres vegne!

ja lidt tid ind imellem amninger, lykkefølelse, bleskifte, vasketøj, mere lykkefølelse, mad og drikke, gåtur med barnevognen, besøgende og endnu mere lykkefølelse...

Hver ting til sin tid

Og taaark - det er så skønt

Anmeld

29. januar 2011

Kats

Multebær skriver:

DEJLIGT stort tillykke med hende. Glæder mig til at se billeder og læse FB 

Taaaak

Skal nok få kigget lidt på en FB og nogle billeder

Anmeld

29. januar 2011

Kats

DK skriver:

Ja det er jo nemlig bare HELT fantastisk! Det er simpelthen så heldigt at alle mødre får den SMUKKESTE baby lige præcis i hendes mave Det er bare den BEDSTE følelse i verden at sidde der og bare vide at man er blevet velsignet med verdens største smukkeste mest pragtfulde mirakel!

Knus

Ja det er helt genialt at naturen er sådan indrettet  at lige præcis den baby der er i enhver mors mave - for hende, er den smukkeste, skønneste, mest pragtfulde baby

Og ja, det er bare så fantastisk! Du har jo prøvet det hele før, så nu forstår jeg bedre din vilde utålmodighed. Den følelse der overvinder sjælen, er for vild. Sådan en lille baby i armene, kan ikke sammenlignes med noget som helst. Jeg elsker hende bare så højt!!

Også stort tillykke med din Bimmer!
knuser Kats

Anmeld

29. januar 2011

PeruBaby

Tillykke, men din lille Elly 

Du må komme tilbage til baby.dk med en FB når alle dine aktiviteter aftager lidt, eller der kommer mere system i hverdagen. Glæder mig i hvert fald til at se billeder og læse FB når du får tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.