Mærke liv...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

piadas

DK skriver:

Hej

Da jeg gik JDM lidt på klingen der i onsdags efter HVOR meget liv var "nok liv" at mærke, så kunne hun ikke rigtig svare. De sidste dage mærkede jeg nok et enkelt lille bitte puf sådan hver 5 time og det var vist ikke helt nok, når han nu også tidligere har været meget aktiv. -Men det var jo så også nok en af grundene til at jeg blev tilbudt den scanning.

Hmm, hun har da rørt lidt på sig her i aften, men slet ikke lige så meget, som jeg har været vant til...jeg afventer lige til imorgen og ser, ellers ringer jeg til min veninde, så jeg kan komme af med mine bekymringer.

Tak for svaret forresten. Det er rart at have noget at sammenligne med. Det har nemlig også kun været små puf med lang tid imellem, og det er jo så længe siden, jeg var gravid sidst, så jeg kan ikke huske, hvor meget liv, jeg mærkede der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Diana...

Hej søde Pia

Jeg mærket ikke lige så meget liv som normalt op til jeg fødte men jeg mærket hende. Jeg snakket ikke med min jdm om det da jeg bare tænkte det er meget normalt da jeg har læst før at de godt kan være lidt mere rolige inden man føder. 

Men jeg ville da klart ringe til jdm hvis du er nervøs 

Kram Diana

Anmeld

29. januar 2011

piadas

Diana... skriver:

Hej søde Pia

Jeg mærket ikke lige så meget liv som normalt op til jeg fødte men jeg mærket hende. Jeg snakket ikke med min jdm om det da jeg bare tænkte det er meget normalt da jeg har læst før at de godt kan være lidt mere rolige inden man føder. 

Men jeg ville da klart ringe til jdm hvis du er nervøs 

Kram Diana

Så håber jeg, det er fordi, jeg snart skal føde!

Jeg har mærket sådan rimelig okay med liv idag, så jeg har bestemt mig for, at det nok er ok, men altså jeg mærker hende stadig ikke så meget længere...måske ER det bare pladsmangel....gid hun bare ville komme ud, så jeg slap for de bekymringer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.