Dette spørgsmål er nok mest til jer, der har født, men I der heller ikke har født endnu, er selvfølgelig også velkomne til at svare!
Hvor meget liv mærkede I i slutningen af graviditeten? Jeg plejer at have en HELT vild aktiv pige i maven - især om aftenen, hvor hun har danset samba konstant mellem kl. 20 og midnat hver aften.

Onsdag aften var der meget lidt liv, mens der var lidt mere i går aftes. Idag har det så været begrænset igen, så jeg er lidt spændt på, hvordan i aften bliver, da det er der, hun plejer at være mest aktiv. Derudover plejer hun at mosle rundt flere gange i løbet af dagen, hvor jeg kan mærke hende måske et kvarter eller en halv time,, inden hun falder til ro igen. Men altså nu er det nærmest kun et par puf en gang imellem.
Man kan jo ikke lade være med at blive lidt bekymret - især når man lige har hørt om DK, hvor der næsten ingen vand var tilbage og samtidig kører der alt det der i medierne med at fødsler skal sættes i gang tidligere end to uger før.
Jeg gik jo 15 og 19 dage over de to første gange, og så er der godt nok længe til, hvis jeg skal gå og være bekymret i tre uger mere...
Jeg skal først til jdm. på torsdag, og synes måske det er længe at vente...ville I ringe til FG eller hvad ville I gøre?
Anmeld