Ville I vække hende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Det kommer vel også an på hvor meget de får at spise - og hvornår de skal spise igen

Isabella kan klare sig ca. 4- 5 timer på 150 ml - endnu, for vi er i gang med et tigerspring.

Kan være det er et tigerspring hos os også.. Hun spiste omkring 200 ml. kl. 9.30 (morgenmad) og så omkring 120 ml. kl. 10.50 (hun suttede vildt efter det) og nu sover hun så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Kan være det er et tigerspring hos os også.. Hun spiste omkring 200 ml. kl. 9.30 (morgenmad) og så omkring 120 ml. kl. 10.50 (hun suttede vildt efter det) og nu sover hun så..

det siges man ikke må vække børn når de sover...

de udvikler og vokser når de sover... og de skal nok kunne sove til aften igen....

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

det siges man ikke må vække børn når de sover...

de udvikler og vokser når de sover... og de skal nok kunne sove til aften igen....

Det har jeg nemlig også læst - men samtidige også bange for hun ikke sover igen i aften (hun sover først omkring kl. 23.30-00.00)

Anmeld

28. januar 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Det kunne godt lyde sådan mht. maden. Men Isabella snupper hellere end gerne 4-5 timer i barnevognen udenfor

Anmeld

28. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Det har jeg nemlig også læst - men samtidige også bange for hun ikke sover igen i aften (hun sover først omkring kl. 23.30-00.00)

det tror jeg ikke hun først gør... har læst en eller anden børnepsyk. kan ikke huske hendes navn..

og hun sagde de nok skulle sove til aften igen. du kan nok ikke bare forlange lige kl 19...

men sørg for at "lege" med hende når hun kommer op og stimulere.. eventuelt bade og gøre ting hen til aften som gør træt.

det kan ihvertfald ødelægge en masse for børn hvis de bliver vækket.

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

det tror jeg ikke hun først gør... har læst en eller anden børnepsyk. kan ikke huske hendes navn..

og hun sagde de nok skulle sove til aften igen. du kan nok ikke bare forlange lige kl 19...

men sørg for at "lege" med hende når hun kommer op og stimulere.. eventuelt bade og gøre ting hen til aften som gør træt.

det kan ihvertfald ødelægge en masse for børn hvis de bliver vækket.

Igår hun vågnede hun kl. 7.30 - sov igen kl. 10.30 til kl. 15.15 (udenfor - vågede selv) og så sov hun kl. 17 til kl. 18 (på sofaen) og sov først helt igen kl. 23.30..

I dag vågnede hun kl. 3 og sov igen kl. 4, så vågede hun kl. 7 og så igen kl. 11.10 til nu (sover stadig i barnevognen, dog inde), og er så spændt på i aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.