Ville I vække hende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Anonym trådstarter

Har en datter på 3 mdr. - som er begyndt at sove udenfor i barnevognen. Hun har sovet siden kl. 11.10.

Ville I vække hende nu??

Ville I lad hende sove videre?? - for hvad så med senere..

Ville I tage hende ind, og så lad hende selv vågne?? - og vist I vil, hvor lang tid skal jeg så lad hende sove videre indenfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Har en datter på 3 mdr. - som er begyndt at sove udenfor i barnevognen. Hun har sovet siden kl. 11.10.

Ville I vække hende nu??

Ville I lad hende sove videre?? - for hvad så med senere..

Ville I tage hende ind, og så lad hende selv vågne?? - og vist I vil, hvor lang tid skal jeg så lad hende sove videre indenfor??

Jeg tror jeg ville vække hende hvis hun har sovet lur i 4 timer. Men hvor lang tid "plejer" hun at sove?

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg tror jeg ville vække hende hvis hun har sovet lur i 4 timer. Men hvor lang tid "plejer" hun at sove?

Det er forskelligt - indefor sover kun max. en time af gangen. Udenfor tror jeg snilt hun bare sover og sover og sover.. Igår sov hun 4 timer udenfor, og vågnede selv..

Anmeld

28. januar 2011

Clisolka

Jeg plejer at vække Isabella når hun har sovet udenfor i barnevognen i 5 timer i træk - så går den ikke længere (hvis altså ikke hun vågner før af sig selv)

Jeg har en 3 måneder gammel baby med et godt sovehjerte som sin far...

En dag lod jeg hende sove, for at se hvor lang tid der ville gå. Der gik præcis 6 timer

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Jeg plejer at vække Isabella når hun har sovet udenfor i barnevognen i 5 timer i træk - så går den ikke længere

Jeg har en 3 måneder gammel baby med et godt sovehjerte som sin far...

En dag lod jeg hende sove, for at se hvor lang tid der ville gå. Der gik præcis 6 timer

Hun har også en godt sovehjerte udenfor, indefor er en anden snak

Anmeld

28. januar 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hun har også en godt sovehjerte udenfor, indefor er en anden snak

Det samme her Indenfor sover hun max 45 min i træk....

Anmeld

28. januar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Det er forskelligt - indefor sover kun max. en time af gangen. Udenfor tror jeg snilt hun bare sover og sover og sover.. Igår sov hun 4 timer udenfor, og vågnede selv..

Da det er også snart 3 år siden jeg havde en lille og man glemmer jo så hurtigt. Min pige har desværre aldrig nogle sinde været en god sovetryne. Da hun var 3 måneder sov hun måske halvanden til 2 timer i træk, så det lød meget i mine øre. Men kan se på det nye indlæg at det åbenbart er meget almindeligt.

Så mit input var nok ikke så meget vær

God weekend

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Det samme her Indenfor sover hun max 45 min i træk....

Det er næste ligesom vores datter - på en god dag, kan hun godt tage 1 time..

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Da det er også snart 3 år siden jeg havde en lille og man glemmer jo så hurtigt. Min pige har desværre aldrig nogle sinde været en god sovetryne. Da hun var 3 måneder sov hun måske halvanden til 2 timer i træk, så det lød meget i mine øre. Men kan se på det nye indlæg at det åbenbart er meget almindeligt.

God weekend

Alle input er noget værd

Har besluttet mig for at tage hende ind, og så lad hende vågne op ved at jeg snakker og går lidt rundt i lejligheden

Anmeld

28. januar 2011

Clisolka

tinasmor skriver:

God weekend

Det kommer vel også an på hvor meget de får at spise - og hvornår de skal spise igen

Isabella kan klare sig ca. 4- 5 timer på 150 ml - endnu, for vi er i gang med et tigerspring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.