Heii tøser
Er lidt interesseret I at hører jeres mening omkring evt. bryllupsrejse, når man har små børn?
Min mand og jeg blev gift sidste år på Rådhuset, men holder først den rigtige fest og efterfølgende bryllupsrejse her til sommer.
Vi har i denne sammenhæng talt rigtig meget om hvordan og hvorledes med Emma.
Emma er jo kun lige blevet et år til September hvor vi holder festen, og der er derfopr ingen af os, der kan forestille os at skulle rejse en uge eller to uden hende. Men omvendt så ville vi jo også rigtig gerne kunne opleve nogen ting (dykke, klatring mm. hvor man ikke kan have barn med), samt nyde hinanden på vores bryllupsrejse.
Vi taler derfor rigtig meget frem og tilbage,om hvordan vi ønsker denne rejse, men synes godt nok det er svært.
For som nævnt, synes vi det er meget tidligt at få Emma passet i en længere periode.
Vi overvejer eksempelvis at finde nogen (forældre, venner mm.) der evt. har lyst til at rejse til samme distination som os. På den måde har vi dejligt selskab, men også muligheden og friheden til evt. at opleve nogen ting eller blot få en aften alene.
Mit spørgsmål er derfor:
Hvor gamle mener I børn skal være, før man som forældre kan få dem passet over en længere periode?
Hvad gjorde I, da I skulle på bryllupsrejse og havde små børn -Eller hvordan planlægger I at gøre?
Ser frem til en masse gode indlæg, med holdninger og evt. erfaringer 
Anmeld