Lille du. fortrudt abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Sof

Sender dig en masse varme tanker og et stort 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Zafir

Kære store du...

Jeg forstår at det er hårdt at skulle leve med dit valg bagefter, men da du tog din beslutning, har det helt sikkert været efter nøje overvejelser. At opgive et barn er en stor og tung beslutning, uanset hvad. - Men du valgte dit barn fra, fordi du mente at det var det bedste i den situation. At du mente at du som mor, på den alder, i den situation du stod i, og står i, måske ikke ville kunne være mor nok - selvom du har masser af kærlighed i dig - til at rumme et barn i hverdagen.

Dit barn respekterer dit valg og sjælen er fløjet videre til en anden lille baby.

Din baby, din tid, dig som mor kommer. Kærligheden er ikke forsvundet, fordi du tog dit valg

stort kram til dig i en svær tid. - det bliver bedre - tro mig!

Anmeld

28. januar 2011

sismofutten

Hold op hvor jeg dog bare er ked af at læse, at et andet mennesker går med sådan en smerte - det er bare så flot skrevet, at tårende triller ned af min kind lige nu - jeg håber at du en dag kan se på det, som en god beslutning, og ikke med sorg i hjertet - jeg ved desværre ikke hvad du går igennem, men sender dig de bedste tanker og håber at du snart kommer oven på igen..

Anmeld

21. november 2011

mulle85

stort  til dig, håber du kommer ovenpå igen, det er aldrig nemt med en abort, kender det selv, har du lyst må du gerne skrive til mig

Anmeld

21. november 2011

Drømme

Var selv det igennem for lidt over 3 år siden, og havde det på præcist samme måde.. 

Først for et år siden, da jeg endte det forhold jeg var i dengang, og efter jeg så de to ønskede streger på testen i sommers er jeg kommet så godt som helt over min sorg.

Den er i hvert fald til at leve med nu..

Jeg tror desværre sorgen aldrig går helt væk, ligesom den dårlige samvittighed.. Men det skal nok blive bedre 

Har du brug for at skrive mere privat med en, som har gået nogenlunde det samme igennem, er du velkommen til at skrive

Anmeld

21. november 2011

merethe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.