Kære lille du,
Hvor ville jeg ønske at du var her, lå i mine arme, spiste af mit bryst, mærke mit og dit hjerte slå i takt imens du nøgen lå på min bryst og kiggede med dine fine blå øjne. Jeg har aldrig mødt dig , men ville gøre alt i verden for at få bare 5 min med dig og snakke med dig. Få fortalt dig hvor dårligt og hvor meget jeg hader mig selv for at have valgt dig fra. Frarøvet dig dit liv og den kærlighed jeg kunne have givet dig. Den er stadig uendelig! Jeg tænker på dig næsten hver eneste dag. Hvor er du henne? – Hvem er du? – Er du en dreng eller pige?
Hvis jeg fik de 5 min. Til at opleve dig, hvad ville du så fortælle mig? – Jeg ville ønske du fortalte mig at det hele er okay, at du har det godt og jeg skal stoppe med at tænke så meget på dig og nyde livet. Jeg kan bare ikke give slip på dig, du ligger dybt begravet i mit hjerte og der er alt for langt ned for at få dig op og ud. Alt for langt og uoverskueligt.
Jeg er så uendeligt vred på mig selv og på den beslutning jeg traf, men jeg var så ung og naiv. Jeg troede det ville være nemt for mig at give slip på dig og fjerne dig fra min mave, men der blev jeg vist ældre og klogere. Jeg ville ønske jeg kunne tage dig tilbage give dig alt det liv og kærlighed du fortjener, men nu er det for sent. Jeg ønsker dig alt kærlighed og håber du har det godt hvor end du er kære lille du!
Anmeld