Lille du. fortrudt abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.084 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Anonym trådstarter

Kære lille du,

Hvor ville jeg ønske at du var her, lå i mine arme, spiste af mit bryst, mærke mit og dit hjerte slå i takt imens du nøgen lå på min bryst og kiggede med dine fine blå øjne. Jeg har aldrig mødt dig , men ville gøre alt i verden for at få bare 5 min med dig og snakke med dig. Få fortalt dig hvor dårligt og hvor meget jeg hader mig selv for at have valgt dig fra. Frarøvet dig dit liv og den kærlighed jeg kunne have givet dig. Den er stadig uendelig! Jeg tænker på dig næsten hver eneste dag. Hvor er du henne? – Hvem er du? – Er du en dreng eller pige?  

Hvis jeg fik de 5 min. Til at opleve dig, hvad ville du så fortælle mig? – Jeg ville ønske du fortalte mig at det hele er okay, at du har det godt og jeg skal stoppe med at tænke så meget på dig og nyde livet. Jeg kan bare ikke give slip på dig, du ligger dybt begravet i mit hjerte og der er alt for langt ned for at få dig op og ud. Alt for langt og uoverskueligt.

Jeg er så uendeligt vred på mig selv og på den beslutning jeg traf, men jeg var så ung og naiv. Jeg troede det ville være nemt for mig at give slip på dig og fjerne dig fra min mave, men der blev jeg vist ældre og klogere. Jeg ville ønske jeg kunne tage dig tilbage give dig alt det liv og kærlighed du fortjener, men nu er det for sent. Jeg ønsker dig alt kærlighed og håber du har det godt hvor end du er kære lille du! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

STORT og varmt kram til dig, en forfærdelig situation at stå i nu.. Jeg håber du er okay, trods alt

Anmeld

28. januar 2011

Chewy

Et stort  til dig. Det er så smukt skrevet og jeg er sikker på, at den lille spirer hører dig. Mange tanker til

Anmeld

28. januar 2011

Gaia

Sender varme tanker til dig og håber du med tiden vil få det bedre og stoppe med at hade dig selv.

p,s meget smuks skrevet. Meget rørende....

Anmeld

28. januar 2011

Pia.

Puha stakkels dig... Men da du tog valget har det uden tvivl været det bedste - sådan er du nød til at tænke... Den gang kunne du måske ikke give dig selv 100 % - den følelse har du nu og derfor mangler du det lille barn du aldrig fik set - Håber du er gravid eller snart skal være det...

Sender dig mine varmeste tanker og håber du med tiden kan leve med dit fravalg, som uden tvivl havde sine grunde der...

Anmeld

28. januar 2011

Jakob'sMor

Siddet med vand i øjne ;( rigtig godt skrevet, så smukt!

Håbet du kommer ovenpå igen. Stort

Anmeld

28. januar 2011

132319

Er ked af at høre du har det sådan.

Jeg har selv fået en abort da jeg var meget ung og har ikke et sekund fortrudt, uden den ville jeg ikke have det liv jeg har i dag 

Anmeld

28. januar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Kære lille du,

Hvor ville jeg ønske at du var her, lå i mine arme, spiste af mit bryst, mærke mit og dit hjerte slå i takt imens du nøgen lå på min bryst og kiggede med dine fine blå øjne. Jeg har aldrig mødt dig , men ville gøre alt i verden for at få bare 5 min med dig og snakke med dig. Få fortalt dig hvor dårligt og hvor meget jeg hader mig selv for at have valgt dig fra. Frarøvet dig dit liv og den kærlighed jeg kunne have givet dig. Den er stadig uendelig! Jeg tænker på dig næsten hver eneste dag. Hvor er du henne? – Hvem er du? – Er du en dreng eller pige?  

Hvis jeg fik de 5 min. Til at opleve dig, hvad ville du så fortælle mig? – Jeg ville ønske du fortalte mig at det hele er okay, at du har det godt og jeg skal stoppe med at tænke så meget på dig og nyde livet. Jeg kan bare ikke give slip på dig, du ligger dybt begravet i mit hjerte og der er alt for langt ned for at få dig op og ud. Alt for langt og uoverskueligt.

Jeg er så uendeligt vred på mig selv og på den beslutning jeg traf, men jeg var så ung og naiv. Jeg troede det ville være nemt for mig at give slip på dig og fjerne dig fra min mave, men der blev jeg vist ældre og klogere. Jeg ville ønske jeg kunne tage dig tilbage give dig alt det liv og kærlighed du fortjener, men nu er det for sent. Jeg ønsker dig alt kærlighed og håber du har det godt hvor end du er kære lille du! 

Du er velkommen til at skrive til mig, ved hvad du går igennem..

Knus herfra

Anmeld

28. januar 2011

Lone Jakobsen

utroligt rørende læsning. håber du har nogen omkring dig som du kan snakke det hele igennem med.

Anmeld

28. januar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Kære lille du,

Fik en klump i halsen. Jeg har det på samme måde. Her var det dog et ønskebarn som døde senere henne i graviditen. Men hvor ville jeg også ønske, at jeg kunne få alt det du beskriver, med det barn jeg aldrig fik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.