Jer der har født forårsbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

SannaFo1

jeg fødte min datter 9 april 2008 og jeg synes det var genialt med en jakke med lynlås så den kunne åbnes hvis det fx var lidt koldt uden for men varmt i bilen så var det godt at kunne åbne jakken der det blev for varmt.. 

men noget der er hurtigt og nemt at tage af hvis det skulle blive en smule for varmt med det baby har på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Rosa

Jonathan kom 3. maj, og vi havde en hjemmestrikket kørepose til ham i bomuld, og en tykkere i uld til de kolde dage (billedet er fra efteråret for den kunne stadig passe ham):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2011

spj

Jeg fødte 28 april 2010 og havde bare en uld striktrøje til min datter også en bomuldshue og det var rigtig fint. Uld er jo rigtig godt fordi de ikke kommer til at svede i det og det også holder på varmen. Når hun skulle i barnevognen bar vi hende ned i liften, så der lå hun jo under dynen. Når vi kørte i bil havde jeg bare hendes dyne med som hun fik om sig. Vil sige at det ikke er nødvendigt med en dragt da det jo er begrænset hvor meget de er ude. De er jo som oftes under dynen i barnevognen når de er så små.

Anmeld

28. januar 2011

_-Kathrine-_

Nicolinesmor170510 skriver:

Fødte godt nok d. 17 maj, og der var det møg varmt, men vi havde alligevel købt en varm trøje hun kunne komme i, i tilfælde af at det var koldt.. Så jeg vil sige, at bebs bare skal have et par varme bukser på evt strømpebukser indenunder, og så en god varm fleece eller strikket bluse ovenover dets normale tøj.. Og så måske dynen på.. Ja, det kommer jo an på hvordan vejret er..

Okay, ja det er jo det med at vejret simpelthen er så utilregneligt der i forårsmånederne... Men go ide med strømpebukser, sådan en par må jeg lige ha anskaffet til ham

Anmeld

28. januar 2011

_-Kathrine-_

Talbutikken skriver:

Jeg har termin 2 april og har købt en fleecedragt til lillepigen. Tror at en reguler flyverdragt vil blive for varm.

Vi har også snakket om at en flyverdragt nok bliver alt for varm og han nok ikke vil få bruge for sådan en før engang til efteråret/vinter

Anmeld

28. januar 2011

_-Kathrine-_

birthee skriver:

Jeg har termin i starten af april, og har ikke investeret i nogen form for heldragt til at sove i... Jeg har tænkt mig at den lille får en varm trøje på, en hue, over sig en dyne og et tæppe... Jeg har så frotté-lagen i liften, da jeg synes det er lidt varmere en bomuldslagner til at starte med...

Min bror og søster havde heldragter på ud at sove, da de var små... Men de er også født i december og januar måned...

Knus

Tak for svar  Det med frottélagnet vil jeg da lige overveje

Anmeld

28. januar 2011

_-Kathrine-_

Rosa skriver:

Jonathan kom 3. maj, og vi havde en hjemmestrikket kørepose til ham i bomuld, og en tykkere i uld til de kolde dage (billedet er fra efteråret for den kunne stadig passe ham):

Rigtig fine dragter  Uha hvem der bare kunne den slags

Anmeld

28. januar 2011

Ida.

Lina er fra 16. maj - vi havde ingen fleecedragter til hende, men en varm trøje, som hun kun fik brugt 3-4 gange...på de kølige dage fik hun en strikket bomuldstrøje ud over sit almindelige tøj og en tynd bomuldshue på - og ellers synes jeg, de er pakket så meget ind i en dyne, at det ikke er nødvendigt med fleecedragter i autostolen fik hun et tæppe over sig, hvis der var køligt 

Anmeld

28. januar 2011

Gaia

fleecedragt, hue. I april. I maj en varm bluse og bomuldshue og, juni og juli, bare alm. sommertøj.

Vi brugte også meget en sleebee posen i April og noget af Maj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.