Jer der har født forårsbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.510 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

_-Kathrine-_

Hej piger!

Jeg har termin midt april og kan ikke helt finde ud af hvad vi skal have puttet vores lille dreng i når han er kommet til verden og vi skal nogen steder, da vejret i dk jo er noget utilregneligt..

Så vil derfor høre hvad I har/havde af overtøj/dragt til jeres nyfødte i forårsmånederne når I skulle ud og køre fx...

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Den kigger jeg lige med på - selvom jeg er sat til d. 28 marts

Anmeld

28. januar 2011

SiLiMiMa

Vores nr 3 er godt nok fra 10. maj, men vi havde sådan en strikket dragt med fleecefor til de koldere dage plus en lille foret bomuldsdragt.

Anmeld

28. januar 2011

_-Kathrine-_

Problembarnet skriver:

Den kigger jeg lige med på - selvom jeg er sat til d. 28 marts

Anmeld

28. januar 2011

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Hej piger!

Jeg har termin midt april og kan ikke helt finde ud af hvad vi skal have puttet vores lille dreng i når han er kommet til verden og vi skal nogen steder, da vejret i dk jo er noget utilregneligt..

Så vil derfor høre hvad I har/havde af overtøj/dragt til jeres nyfødte i forårsmånederne når I skulle ud og køre fx...

Kathrine

min er fra 15/7-07 og han havde en fleecedragt på når det var koldt

Anmeld

28. januar 2011

_-Kathrine-_

Heise skriver:

Vores nr 3 er godt nok fra 10. maj, men vi havde sådan en strikket dragt med fleecefor til de koldere dage plus en lille foret bomuldsdragt.

Ok Tak for svar

Vi har også snakket om en fleecedragt, og marts/april/maj kan jo sagtens være hundekolde

Anmeld

28. januar 2011

Bare mig..

Fødte godt nok d. 17 maj, og der var det møg varmt, men vi havde alligevel købt en varm trøje hun kunne komme i, i tilfælde af at det var koldt.. Så jeg vil sige, at bebs bare skal have et par varme bukser på evt strømpebukser indenunder, og så en god varm fleece eller strikket bluse ovenover dets normale tøj.. Og så måske dynen på.. Ja, det kommer jo an på hvordan vejret er..

Anmeld

28. januar 2011

birthee

Jeg har termin i starten af april, og har ikke investeret i nogen form for heldragt til at sove i... Jeg har tænkt mig at den lille får en varm trøje på, en hue, over sig en dyne og et tæppe... Jeg har så frotté-lagen i liften, da jeg synes det er lidt varmere en bomuldslagner til at starte med...

Min bror og søster havde heldragter på ud at sove, da de var små... Men de er også født i december og januar måned...

Knus

Anmeld

28. januar 2011

Talbutikken

Jeg har termin 2 april og har købt en fleecedragt til lillepigen. Tror at en reguler flyverdragt vil blive for varm.

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Nu var det utrolig varmt da Silje kom til verden, hun er født 1 april, 27 marts lå der stadig sne, men hun blev født på en solskinsdag med plusgrader og derefter skinnede solen konstant og det blev varmere og varmere og i maj var der "hedebølge/sommer" så vi brugte korte bodyer, strømper og en tynd dyne eller en stofble over hende. Men lige i starten der var hun i almindeligt tøj og dundyne 

Havde dog en fleecedragt klar til hende og en dundyne, men det nåede aldrig rigtig at blive brugt, i hvert fald ikke til hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.