legekøkken hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Guldet

Laura fik et i julegave forrige år.. et par dage inden hun fyldte 1 år! Jeg havde samlet det sent juleaften og næste morgen da hun så det, skyndte hun sig over og til det..også var det jo sjovt når man kunne stå op af det.

Hun leger stadig med det.. og til denne jul fik hun end masse tilbehør til det.. en masse legemad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Henriette1973

Hej

Maja fik sit køkken da hun var 1½ år. Det har/er et kæmpe hit.

Henriette

Anmeld

28. januar 2011

saxa

Yasmin fik et i julegave da hun var 8mdr - hun brugte det meget lige inden hun begyndte at gå, da det var nemt at stå ved. Da hun begyndte at gå (10mdr) var det et hit - og altid det første hun gik ind til, når hun kom ind på værelset.

Vil sige at legekøkkenet er det hun har brugt mest og i længst tid, hun bruger det stadig og er 2½år 

Anmeld

28. januar 2011

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

Hej Ladies!

Jeg har søgt herinde, men synes ikke jeg helt kunne komme frem til svaret så nu spørger jeg

Hvornår begyndte Jeres børn at lege med legekøkken (hvis de overhovedet gjorde) og hvornår fik de for alvor glæde af det?

Laura bliver 1 år d.18. februar og vi har overvejet at give hende et legekøkken. Dog er vi lidt i tvivl om hun ville få noget ud af det allerede?

Jeg tror hun ville elske det, men Daniel er ikke sikker på hun "forstår princippet" endnu...

Vi får ikke råd til at købe det før jul, hvis ikke vi giver hende det nu, og det tænker jeg er "for sent"?

Men.. hvornår fik Jeres guld legekøkken og hvornår fik de glæde af det?

Knus Caroline

Jeg tror mine var 2 år, men den ældste fik nu små tallerkener, kopper og plastikbestik til sin 1 årsfødselsdag..og hun lgede med det allerede der.
Selvfølgelig leger de ikke "mad-lege" men de leger de spiser og drikker, dækker bord og putter ting ned unger lågene i de små gryder
I kan jo give lidt ting i den retning og så se, hvordan det udvikler sig igennem det næste års tid og købe selve køkkenet når hun bliver 2 år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. januar 2011

eElak

Knægten herhjemme fik et legekøkken i julegave - der var han 1 år og 9 måneder, og det passede helt fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.