legekøkken hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.488 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Caroline86

Hej Ladies!

Jeg har søgt herinde, men synes ikke jeg helt kunne komme frem til svaret så nu spørger jeg

Hvornår begyndte Jeres børn at lege med legekøkken (hvis de overhovedet gjorde) og hvornår fik de for alvor glæde af det?

Laura bliver 1 år d.18. februar og vi har overvejet at give hende et legekøkken. Dog er vi lidt i tvivl om hun ville få noget ud af det allerede?

Jeg tror hun ville elske det, men Daniel er ikke sikker på hun "forstår princippet" endnu...

Vi får ikke råd til at købe det før jul, hvis ikke vi giver hende det nu, og det tænker jeg er "for sent"?

Men.. hvornår fik Jeres guld legekøkken og hvornår fik de glæde af det?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Nalle

Victoria fik et i julegave, der var hun lige blevet 2 år, hun leger ikke særlig tit med det, kun hvis der er andre der leger med det sammen med hende

Selvom hun er 2 år, tror jeg ikke helt hun forstår det endnu.
Hun synes madet er sjovere end selve køkkenet.

Anmeld

28. januar 2011

Valle81

Caroline86 skriver:

Hej Ladies!

Jeg har søgt herinde, men synes ikke jeg helt kunne komme frem til svaret så nu spørger jeg

Hvornår begyndte Jeres børn at lege med legekøkken (hvis de overhovedet gjorde) og hvornår fik de for alvor glæde af det?

Laura bliver 1 år d.18. februar og vi har overvejet at give hende et legekøkken. Dog er vi lidt i tvivl om hun ville få noget ud af det allerede?

Jeg tror hun ville elske det, men Daniel er ikke sikker på hun "forstår princippet" endnu...

Vi får ikke råd til at købe det før jul, hvis ikke vi giver hende det nu, og det tænker jeg er "for sent"?

Knus Caroline

Asta fik legekøkken da hun var 2 år - der varet i den dagpleje hun gik i og derlegede hun ikke med andet - men tjah det hun fik hjemme rørte hun aldrig:0)

Anmeld

28. januar 2011

serinasmor

hejsa

serina fik legekøkken til sin 1 års fødselsdag .. med gryde, pande, kedel , grydeskeer,kopper, tallerkener, bestik, rist i ovnen, og legemad ... hun elsker at åbne lågen på ovnen og øver sig i at sætte låg på kedlen.. hun stabler tallerknerne og kopper... "spiser" legemaden med et "uhmmmmn" .. og viser hele baduljen til sin mor eller far ... så konklusionen er at Serina (13 mdr i næste uge) i hvert fald får masser ud af at have legekøkken nu ... selvom hun måske først forstår det om et halvt år ... men så har vi det jo til den tid

så ønsk jer gerne sådan et til laura .. i skal nok blive glade for det

serinasmor

Anmeld

28. januar 2011

DianaM

Helena fik et allerede da hun var knap et år gammel, hvor hun pillede ved tilbehøret og rejste sig op ved det. Da hun var ca 1½ begyndte hun rigtigt at lege med køkkenet.

Anmeld

28. januar 2011

foto på lærred

Her begyndte hun rigtig at bruge det, da hun var lidt over 2 år. Selve køkkenet leget hun ikke så meget med, det er mere potter og pander, og alle madtingene. (men måske fordi køkkenet er på hendes værelse og de andre ting leger hun med i stuen med os)

Anmeld

28. januar 2011

Caroline86

tak for Jeres svar, tøser

Vi har en plads i køkkenet hvor vi havde tænkt det skal stå så måske vi bare skal give hende det og så begynder hun jo nok at lege med det når/hvis hun gider

om ikke andet så kan JEG jo lege med det indtil da grin

knus

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

Lilje har 2, hun fik dem da hun var 15 mdr .. Stoooort hit!

Anmeld

28. januar 2011

SiLiMiMa

Caroline86 skriver:

Hej Ladies!

Knus Caroline

Maia blev vild med det, da hun var halvanden hun elskede at dække bord og røre i de små gryder

Anmeld

28. januar 2011

Kvindemin

Caroline86 skriver:

Hej Ladies!

Knus Caroline

Celina var 1 år og 3 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.