Liften og barnevognssele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Den lykkelige

sarahb skriver:

Bare en almindelig madras til liften, bare det ikke er de der vat madrasser der er i. De er ikke vildt dyre
Held og lykke med det.

Ok.. Tusind tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

Årh det var da godt jeg lige fik oprettet denne.. for nej jeg synes virkelig heller ikke den ser så god ud.. Må lige forbi baby sam og lure  Nej nu det snart.. jubiiii

jeg har en helse madras til lift liggende... som du godt må købe... man kan ikke se den er brugt

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har en helse madras til lift liggende... som du godt må købe... man kan ikke se den er brugt

Ja det kunne da godt være jeg var interesseret i den.. Hvad skal du have for den? Og passer den så til alle lifte eller?

Anmeld

28. januar 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

Ja det kunne da godt være jeg var interesseret i den.. Hvad skal du have for den? Og passer den så til alle lifte eller?

jeg kan finde den og ta et billede....

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kan finde den og ta et billede....

Tak skal du have

Anmeld

28. januar 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

manden siger lige at han gerne vil gemme den og ellers sælge vogn, lift og tilbehør samlet... jawohl....

så det får han lov til... men jeg mener den koster 249kr fra ny i Babysam

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

manden siger lige at han gerne vil gemme den og ellers sælge vogn, lift og tilbehør samlet... jawohl....

så det får han lov til... men jeg mener den koster 249kr fra ny i Babysam

Ok det bare i orden  Må lige et smut derned forbi..

Anmeld

28. januar 2011

birthee

Jeg har også set madras til lift til omkring 250 kr. i babysam... Skal selv ud at købe en - det bliver i babysam, der har jeg set dem

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

birthee skriver:

Jeg har også set madras til lift til omkring 250 kr. i babysam... Skal selv ud at købe en - det bliver i babysam, der har jeg set dem

Super godt.. jeg skal i babysam alligevel i dag.. så det super  Tak..

Anmeld

28. januar 2011

LLN

milopilo skriver:

Ja nu får jeg lige oprettet en masse tråde med spørgsmål  Men idag er der kun en måned til og kan bare mærke jeg skal have styr på de sidste ting nu

Men vi har købt en rigtig fin og velholdt brugt barnevogn fra Brio.. En Brio sport.. mener den er fra 2008..

Men synes madrassen i liften er ret tynd.. Bare ligesom tykt vat med betræk på og nogle cm høj.. Er det virkelig bare sådan de er?? Hvordan er de i jeres lifte? For i selve barnevognen er den jo meget tykkere/bedre..

Barnevognsselen der fulgte med er meget nusset.. kan  man købe ny barnevognssele til en brugt model?? Eller kan man i virkeligheden bruge alle seler til alle vogne..?

Med hensyn til barnevognsselen kan den så ikke vaskes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.