Liften og barnevognssele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Den lykkelige

Ja nu får jeg lige oprettet en masse tråde med spørgsmål  Men idag er der kun en måned til og kan bare mærke jeg skal have styr på de sidste ting nu

Men vi har købt en rigtig fin og velholdt brugt barnevogn fra Brio.. En Brio sport.. mener den er fra 2008..

Men synes madrassen i liften er ret tynd.. Bare ligesom tykt vat med betræk på og nogle cm høj.. Er det virkelig bare sådan de er?? Hvordan er de i jeres lifte? For i selve barnevognen er den jo meget tykkere/bedre..

Barnevognsselen der fulgte med er meget nusset.. kan  man købe ny barnevognssele til en brugt model?? Eller kan man i virkeligheden bruge alle seler til alle vogne..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

sarahb

Her købte vi ny madras til lift, da de slet ikke er gode nok for ryggen dem der hører med.
Og selen... Der kan du købe nogle der passer til de fleste barnevogne

Ihhh så er det lige om lidt

Anmeld

28. januar 2011

serinasmor

hejsa

madrassen i liften lyder lidt som om det evt bare var den der fulgte med ved købet fra ny(der følger oftest madrasser med til både lift og barnevogn, der mest bare er der for syns skyld- for gode er de ikke) .. du kan købe en tykkere og meget bedre mener ikke de koster det helt vilde

barnevognsselen går der et stykke tid før i får brug for   men alle seler skulle passe i alle vogne ... vi havde en sele vi havde arvet ( den var nok 30 år gammel) som start .. og den sad fint i en helt ny vogn .. nu har vi en næsten ny og meget smartere sele .. men begge dele passede fint.. de bliver jo bare spændt fast i de små metal dimser under madrassen i barnevognen ...

håber det hjalp lidt på dine spørgsmål

serinasmor

Anmeld

28. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

madrasser i lifte er ikke særlige tykke, jeg lagde en dyne under troia og en dyne over hende

barnevognsseler kan bruges til alle barnevogne der er ingen der "hører sammen"

knus jeanett

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

sarahb skriver:

Her købte vi ny madras til lift, da de slet ikke er gode nok for ryggen dem der hører med.
Og selen... Der kan du købe nogle der passer til de fleste barnevogne

Ihhh så er det lige om lidt

Årh det var da godt jeg lige fik oprettet denne.. for nej jeg synes virkelig heller ikke den ser så god ud.. Må lige forbi baby sam og lure  Nej nu det snart.. jubiiii

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Oliver&Troia <3 skriver:

madrasser i lifte er ikke særlige tykke, jeg lagde en dyne under troia og en dyne over hende

barnevognsseler kan bruges til alle barnevogne der er ingen der "hører sammen"

knus jeanett

Ja det kan man selvfølgelig også gøre.. for nej synes godt nok ikke den er særlig god/tyk..

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

serinasmor skriver:

hejsa

madrassen i liften lyder lidt som om det evt bare var den der fulgte med ved købet fra ny(der følger oftest madrasser med til både lift og barnevogn, der mest bare er der for syns skyld- for gode er de ikke) .. du kan købe en tykkere og meget bedre mener ikke de koster det helt vilde

barnevognsselen går der et stykke tid før i får brug for   men alle seler skulle passe i alle vogne ... vi havde en sele vi havde arvet ( den var nok 30 år gammel) som start .. og den sad fint i en helt ny vogn .. nu har vi en næsten ny og meget smartere sele .. men begge dele passede fint.. de bliver jo bare spændt fast i de små metal dimser under madrassen i barnevognen ...

håber det hjalp lidt på dine spørgsmål

serinasmor

Ja det er sikkert den der fulgte med.. men egentlig underligt de så ikke er i orden.. Må ud og have en god en så.. For hvis hun skal sove inden for i den, så synes jeg godt nok den er dårlig den der er i.. for der er jo de der metal stænger under og synes bare de kan mærkes gennem madrassen..

Perfekt med selen.. så må vi lige finde en.. men nej der går jo noget tid før den er nødvendig.. Så det kan vi altid købe til den tid..

Anmeld

28. januar 2011

sarahb

milopilo skriver:

Ja det kan man selvfølgelig også gøre.. for nej synes godt nok ikke den er særlig god/tyk..

Man anbefaler bare at babyer ikke sover for blødt, men på en fast madras for at mindske risikoen for vuggedød.

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

sarahb skriver:

Man anbefaler bare at babyer ikke sover for blødt, men på en fast madras for at mindske risikoen for vuggedød.

Ja det er ikke let  Vidste jeg ikke..  Men må en tur i butikkerne og se hvad de har.. kan kun være bedre end den der er i..

Anmeld

28. januar 2011

sarahb

milopilo skriver:

Ja det er ikke let  Vidste jeg ikke..  Men må en tur i butikkerne og se hvad de har.. kan kun være bedre end den der er i..

Bare en almindelig madras til liften, bare det ikke er de der vat madrasser der er i. De er ikke vildt dyre
Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.