At gå over tid... (Ikke gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Tynen

Nå, jeg må hellere krybe til korset da en snert af ubehag er begyndt at dukke op.

Det forholder sig sådan at jeg er gået en måned over tid.
Har taget adskillige tests og de er selvfølgelig alle negative (Og nej, vi prøver ikke på noget så de har heller ikke grund til at være andet)

Min læge blive ved med at udskyde at se mig ved at sige: Vi giver det lige en uge mere eller Se lige tiden an lidt endnu.

I starten var jeg rimelig cool ved det, for hun kan vel ikke gøre så meget ved det.
Men nu er jeg ved at blive en anelse bange for om jeg fejler et eller andet (Pco, kræft osv) siden at det ikke er dukket op efter at have været regelmæssigt i flere måneder.

Ringede til min læge i fredags og fik beskeden at jeg skulle ringe igen om 14 dage hvis det ikke dukkede op inden.
Great!

Er der andre der har prøvet noget lignende?
Og er det normalt at man bare ser tiden an i flere uger?

Jeg føler bare lidt at hun slet ikke orker/gider se mig (Selvom jeg aldrig har rendt deroppe uden grund)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

heaven

rolig søde trine - risikoen for at en ung pige som dig fejler noget er garanteret minimal.....

dermed ikke sagt jeg ikke kan forstå dine tanker og bekymringer, det kan jeg godt. Og jeg vil nok sige, at din læge SKAL se dig, hvis du føler der er et behov for det. Det hjælper ikke noget, hun udskyder det på dine vegne!!! Du har brug for lige at blive tjekket og at have en snak med hende f2f, og det skal hun give dig - mener jeg.

Det ER da underligt at dit system pludselig strejker, og selvfølgelig skal det lige vendes med en fagperson.... om ikke andet så for at du kan se hende i øjnene, når hun siger der ikke er grund til bekymring.

Grib knoglen igen, og sig du altså HAR et reelt behov for en f2f snak....

Jannie

ps: ER der ikke noget med at der kan gå et stykke tid, før en test er positiv, selvom man faktisk ER gravid(?)

Anmeld

21. september 2008

Tynen

Jeg giver hende simpelthen et kald i morgen så :)

Problemet er også at hun er en meget travl læge, så hun smider altid en ind til alle mulige reservelæger (Og gerne dem af mandlige slags :S), så om ikke andet vil jeg forklare hende at jeg ringer igen for at booke en tid ved hende i god tid fordi jeg har brug for at snakke med hende.

Man bliver bare så lidt.. Ja.. Pinlig og stalker-agtig over at blive ved med at ringe for så at blive afvist.

Og mht. det med testen - Man kan vel ikke gå en måned over (Svarende til uge 8) uden at kunne teste positiv, eller hvad?!

Anmeld

21. september 2008

heaven

Tynen skriver:

Jeg giver hende simpelthen et kald i morgen så :)

Problemet er også at hun er en meget travl læge, så hun smider altid en ind til alle mulige reservelæger (Og gerne dem af mandlige slags :S), så om ikke andet vil jeg forklare hende at jeg ringer igen for at booke en tid ved hende i god tid fordi jeg har brug for at snakke med hende.

Man bliver bare så lidt.. Ja.. Pinlig og stalker-agtig over at blive ved med at ringe for så at blive afvist.

Og mht. det med testen - Man kan vel ikke gå en måned over (Svarende til uge 8) uden at kunne teste positiv, eller hvad?!

du skal altså ikke være flov over at kontakte hende igen - der er sgu ingen normale mennesker, der møder op hos lægen, fordi de synes det er spændende!!! Og selvfølgelig skal hun tage dig alvorlig, selvom hun er travl, ikke;) og selvfølgelig skal du reagere på at dit system melder fejl.....

Så ja - ring du bare, og sig at jeg har sagt, hun skal lytte til dig, hehe...

ang det med testene, så aner jeg det ikke - har aldrig rigtig været "der" - jeg blev jo konstateret gravid i en blodprøv, fordi vi har fået hjælp... så lige der, har jeg ikke nogen anelse....

Jannie

Anmeld

21. september 2008

Tynen

Hvis jeg ringer og siger "Heaven siger du skal!!" Så er jeg egentlig ret sikker på at jeg får en akut tid med det samme :D

Anmeld

21. september 2008

heaven

Tynen skriver:

Hvis jeg ringer og siger "Heaven siger du skal!!" Så er jeg egentlig ret sikker på at jeg får en akut tid med det samme :D

feel free to do so :D:D

spøg til side, ring og bestil en tid, så får du det meget bedre....

og så skal det nok passe at den kommer natten inden du skal derned, hehe....

nat-nat du, jeg må hellere i seng - der er nogen der siger, man skal passe sit arbejde, så det må jeg hellere være frisk til;)

Jannie

Anmeld

22. september 2008

Loggidut

Tynen skriver:

det kan du altså godt tynen...

jeg mener at være gravid uden at den melder positiv...det er jeg sikker på...
mener jeg kan mindes i piger har snakket HCG...eller sådan noget, kan det passe?

aj hvor er vores ivfér...

og hvad angår din læge...så skal hun se på dig, hvis du er gået en månede over tiden, og du muligvis er gravid, så kan du i realiteten være...ja hvad to måneder henne...og så har man altså ikke lang tid, mentalt til at løbe på hvis nu man snakker abort (ikke at jeg siger det er det i gør)

bank i bordet, og sig du vil have en tid, nu! hos hende....for du vil ikke sprede ben over for en mand!

held og lykke med det søde ven!;)

Anmeld

22. september 2008

Muffinmus

Ih, jamen det er da også så irriterende at du bare går og venter..og så især LIGE NU!!!!!
Nå, men synes du skal ringe og finde dig en anden læge så hurtigt som muligt..hende du har er sgu for travl en dame til at du skal have hende...hun har vist været i sit job for lidt eller for længe og har ikke tid til dig. FIND EN ANDEN!!!!!!!

Anmeld

22. september 2008

Nadi

Hun skal ta imod dig, og nu ved jeg jo at du sagtens kan mande dig op og få din mening igennem. Så bare klø på og få en tid ved hende!
Eller kan du komme ind til en sygeplejerske som kan ta en blodprøve, så slipper du for at komme ind til lægen. Sådan er det hos min læge ihvertfald, hvis det er noget sygeplejersken kan ta sig af så kommer man ind til dem.

Bare lad som om det er pladsanvisningen, så får du en tid no time :)

-Nadia

Anmeld

22. september 2008

Anja

Mener faktisk, at man sagtens kan gå så længe overtid og endnu ikke teste positiv ....

Nåh, men jeg er da total enig med de andre ! Ring for pokker ! Hun SKAL se dig ! Hvis hun bliver ved med at afvise dig, så ville jeg altså overveje at skifte læge. En læge der ikke tager en alvorligt kan man jo ikke bruge til noget som helst :-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.