Brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.442 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Lullaby

Iza har de sidste 3 uger haft diarre. Men men.. det er kun fra mandag eftermiddag til fredag aften. Så snart vi når weekenden er der intet galt. Og nu aner jeg simpelthen ikke hvad der kan være galt? Det er jo ikke sådan at bakterier går på weekend vel? :( De har sådan nogle metalkrus de drikker af dernede i bh. Kan de være skyldige? Hendes madpakke er ikke speciel, hun får tit de samme ting i weekenden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Becks

Ville bare ønske god bedring med hende (H)

kan hun være stresset i børnehaven?

Knus Beck(H)

Anmeld

21. september 2008

Lullaby

Det har jeg også tænkt på men hun kommer sent derned og bliver hentet tidligt. Desuden har hun god tid om morgenen til både at vågne osv.

Anmeld

21. september 2008

heaven

Anja Nørreslet skriver:

Iza har de sidste 3 uger haft diarre. Men men.. det er kun fra mandag eftermiddag til fredag aften. Så snart vi når weekenden er der intet galt. Og nu aner jeg simpelthen ikke hvad der kan være galt? Det er jo ikke sådan at bakterier går på weekend vel? :( De har sådan nogle metalkrus de drikker af dernede i bh. Kan de være skyldige? Hendes madpakke er ikke speciel, hun får tit de samme ting i weekenden..

hrum.....

ved at i vores bhv (er pæd) er de der krus blevet fjernet pga bakterier.... en forældre havde kommenteret det - hun havde en datter med nøjagtig samme problem som din datter.... Det er lang tid siden, men jeg mener embedslægen var inde over telefonisk, og her i kommunen mener jeg faktisk at de ikke længere må forefindes på badeværelserne.....

Skal understrege at vi i inst. vaskede dem i opvaskemaskine 3x ugentlig som minimum....

så snart de var væk forsvandt pigens problemer også - så kan man jo fumdere over om det var tilfældigt, eller om der reelt var noget om bakterie snakken (?)(?)

Jannie

Anmeld

22. september 2008

Lullaby

hrum.....

ved at i vores bhv (er pæd) er de der krus blevet fjernet pga bakterier.... en forældre havde kommenteret det - hun havde en datter med nøjagtig samme problem som din datter.... Det er lang tid siden, men jeg mener embedslægen var inde over telefonisk, og her i kommunen mener jeg faktisk at de ikke længere må forefindes på badeværelserne.....

Skal understrege at vi i inst. vaskede dem i opvaskemaskine 3x ugentlig som minimum....

så snart de var væk forsvandt pigens problemer også - så kan man jo fumdere over om det var tilfældigt, eller om der reelt var noget om bakterie snakken

Jannie

Jeg snakkede med dem om det idag og de sagde, at de blev vasket af et par gange om ugen. Så aner ikke hvad det ellers kan være? Det er efterhånden det eneste jeg kan komme på..

Anmeld

25. september 2008

heaven

Anja Nørreslet skriver:

hrum.....

så snart de var væk forsvandt pigens problemer også - så kan man jo fumdere over om det var tilfældigt, eller om der reelt var noget om bakterie snakken

Jannie

Jeg snakkede med dem om det idag og de sagde, at de blev vasket af et par gange om ugen. Så aner ikke hvad det ellers kan være? Det er efterhånden det eneste jeg kan komme på..

lige en opdatering herfra....

Tjekkede lige med mine kollegaer i dag mht om de krus overhovedet må være på badeværelserne - de må de godt, det strider IKKE imod lovgivningen... men embedslægen ville dengang klart anbefale de ikke fandtes på toiletterne - det er jo selvfølgelig et hygiejne-spg...

som sagt fik vi en forældrehenvendelse på det, vi fjernede krusene og barnets problemer forsvandt.... tankevækkende (?)

Jannie

Anmeld

26. september 2008

eliasogmor

altså nu har jeg ikke nogen i børnehave..men jeg synres da det lyder ulækkert at sådan en kop ikke bliver vasket hver dag eller er det bar mig?....

Anmeld

26. september 2008

Lullaby

altså nu har jeg ikke nogen i børnehave..men jeg synres da det lyder ulækkert at sådan en kop ikke bliver vasket hver dag eller er det bar mig?....

det syntes jeg også. jeg bruger aldrig mine kopper flere dage i træk :(

Anmeld

26. september 2008

fam.4xc

Her er der ingen dårlige maver men i Carolines Bh har de også bare krus til at stå på håndvasken på toilettet alle deler af og det er bare for ulækkert - jeg har sagt det til personale og leder uden der sker noget, så har i går sendt mail til embedslægen og venter altså svar derfra!

Forkasteligt og er sikker på at hvis det var pædagogerne egne børn synes de det var lige så ulækkert!

Anmeld

26. september 2008

Tullebobs

fam.4xc skriver:

Her er der ingen dårlige maver men i Carolines Bh har de også bare krus til at stå på håndvasken på toilettet alle deler af og det er bare for ulækkert - jeg har sagt det til personale og leder uden der sker noget, så har i går sendt mail til embedslægen og venter altså svar derfra!

Forkasteligt og er sikker på at hvis det var pædagogerne egne børn synes de det var lige så ulækkert!

Det er sgu iorden, Camilla...;) Det lyder altså osse ulækkert med sådanne dele-krus+o(. Og at tale med personalet er sommetider som at slå i en dyne>(.

(H) fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.