quindelist skriver:
Åhh nej hvor er jeg ked af at høre om din oplevelse idag.
Jeg sidder tilbage og er helt tom for ord, -for ligegyldigt hvad jeg siger kan det jo ikke ændre på den sorg du må føle indeni.
Jeg tror på at du er stærk nok til at gå de ting igennem du skal igennem og at du kommer hel ud på den anden side. Hav det i baghovedet uanset hvor grimt det føles.
Mange mange tanker til dig herfra.
Jeg har det også lidt bedre nu.......Det hjalp også at få snakket med min søn om det, for det var noget der fyldte meget i mit hoved. Han græd uafbrudt i en halv time, så faldt han lidt til ro og så græd han igen. Nu har han det bedre, men er stadig ulykkelig. Jeg har valgt at beholde ham hjemme fra skole imorgen. Han skal ikke sidde derovre og være ked af det.
Han tager afsted til Thailand på lørdag i 14 dage sammen med sin far. Det kan være at det også kan gøre, at han lige får det hele på afstand.
Jeg er selvfølgelig stadig ked af det, og vil nok være det i lang tid endnu, men jeg føler mig mere afklaret med at sådan her blev det. Nu handler det bare om at komme over på den anden side, sådan at det ikke fylder for meget i mit hoved længere.
Anmeld