Vandrejournal og NF - ligegyldig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Ka+Ma=Be

Carina1977 skriver:

Øv det kunne ellers have været rart med flere scanninger

Jeg skal scannes imorgen, og der er jeg 9+5. Jeg skal kun scannes så tidligt, fordi jeg har en stofskiftesygdom, så de skal lige holde et ekstra øje med det. så jeg skal altså både scannes imorgen, og også til nakkefold.

Da jeg ventede min søn blev jeg scannet 5 gange.

Jeg håber at alt er ok derinde

Ej hvor spændende Så må du lige opdatere os!

Hvad betyder det for dig og barnet, at du har den sygdom?!

Ihh nu må tiden gerne gå lidt hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Carina1977

Katte87 skriver:

Ej hvor spændende Så må du lige opdatere os!

Hvad betyder det for dig og barnet, at du har den sygdom?!

Ihh nu må tiden gerne gå lidt hurtigt

Jeg tror ikke det betyder alverden, men det er vigtigt at der bliver holdt øje med at jeg bliver medicineret korrekt. Når man er gravid skal man ofte have mere medicin end normalt, når man har denne sygdom. Hvis jeg ikke får den rette dosis, mener jeg at det kan skade barnet. Jeg tror at grunden til de ekstra scanninger, er for at tjekke om barnet vokser som det skal.

Jeg skal nok give en update imorgen. jeg skal være derinde kl. 11 og det varer et par timer. Så jeg er nok hjemme hen på eftermiddagen imorgen....og så skal jeg helt sikkert nok komme med en update. men jeg er vildt nervøs

Anmeld

3. februar 2011

Ka+Ma=Be

Carina1977 skriver:

Jeg tror ikke det betyder alverden, men det er vigtigt at der bliver holdt øje med at jeg bliver medicineret korrekt. Når man er gravid skal man ofte have mere medicin end normalt, når man har denne sygdom. Hvis jeg ikke får den rette dosis, mener jeg at det kan skade barnet. Jeg tror at grunden til de ekstra scanninger, er for at tjekke om barnet vokser som det skal.

Jeg skal nok give en update imorgen. jeg skal være derinde kl. 11 og det varer et par timer. Så jeg er nok hjemme hen på eftermiddagen imorgen....og så skal jeg helt sikkert nok komme med en update. men jeg er vildt nervøs

Jah ok, det kan jeg godt forstå

Men er også dejligt at der bliver holdt lidt bedre øje, så man ved at alt er i orden.

Der er ikke noget at være nervøs over  det er spændende! hehe. Håber den lille har det godt der inde.

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

Katte87 skriver:

Jah ok, det kan jeg godt forstå

Men er også dejligt at der bliver holdt lidt bedre øje, så man ved at alt er i orden.

Der er ikke noget at være nervøs over  det er spændende! hehe. Håber den lille har det godt der inde.

Jeg havde bare en grim fornemmelse da jeg skulle scannes.....jeg var sikker på at alt ikke var som det skulle være.

Og ganske rigtigt....det er højst sandsynlig en MA jeg har. Fostret var for lille, og der var ikke noget hjerte der slog. Jeg skal derop om 1 uge igen og scannes for at se om der stadig ikke er sket noget. Men jeg ved at jeg skulle være 9+5 idag, så jeg er udemærket godt klar over at det er slut nu.

Så når min søn kommer hjem her senere idag, skal jeg have fortalt ham det, og jeg ved at han bliver dybt ulykkelig.

Jeg sidder og tuder lige nu. Jeg synes bare det er uretfærdigt.

Anmeld

3. februar 2011

Ka+Ma=Be

Carina1977 skriver:

Jeg havde bare en grim fornemmelse da jeg skulle scannes.....jeg var sikker på at alt ikke var som det skulle være.

Og ganske rigtigt....det er højst sandsynlig en MA jeg har. Fostret var for lille, og der var ikke noget hjerte der slog. Jeg skal derop om 1 uge igen og scannes for at se om der stadig ikke er sket noget. Men jeg ved at jeg skulle være 9+5 idag, så jeg er udemærket godt klar over at det er slut nu.

Så når min søn kommer hjem her senere idag, skal jeg have fortalt ham det, og jeg ved at han bliver dybt ulykkelig.

Det er jeg virkelig ked af at høre Øv øv øv!

Årh, jeg synes det er svært, når du alligevel er nået så langt! Kan ikke forholde mig til, at man kan miste nu!

Kan ikke sige andet end at det er super uretfærdigt, og at jeg håber det aller bedste for dig og sender krammer i massevis!

Øv hvor er jeg ked af det på dine vejne

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

Katte87 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre Øv øv øv!

Årh, jeg synes det er svært, når du alligevel er nået så langt! Kan ikke forholde mig til, at man kan miste nu!

Kan ikke sige andet end at det er super uretfærdigt, og at jeg håber det aller bedste for dig og sender krammer i massevis!

Øv hvor er jeg ked af det på dine vejne

Tak skal du have. Jeg skal også nok blive glad igen, men lige nu er livet godt nok uretfærdigt

Anmeld

3. februar 2011

quindelist

Carina1977 skriver:

Åhh nej hvor er jeg ked af at høre om din oplevelse idag.

Jeg sidder tilbage og er helt tom for ord, -for ligegyldigt hvad jeg siger kan det jo ikke ændre på den sorg du må føle indeni.

Jeg tror  på at du er stærk nok til at gå de ting igennem du skal igennem og at du kommer hel ud på den anden side.  Hav det i baghovedet uanset hvor grimt det føles.

Mange mange tanker til dig herfra.

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

quindelist skriver:

Åhh nej hvor er jeg ked af at høre om din oplevelse idag.

Jeg sidder tilbage og er helt tom for ord, -for ligegyldigt hvad jeg siger kan det jo ikke ændre på den sorg du må føle indeni.

Jeg tror  på at du er stærk nok til at gå de ting igennem du skal igennem og at du kommer hel ud på den anden side.  Hav det i baghovedet uanset hvor grimt det føles.

Mange mange tanker til dig herfra.

Jeg har det også lidt bedre nu.......Det hjalp også at få snakket med min søn om det, for det var noget der fyldte meget i mit hoved. Han græd uafbrudt i en halv time, så faldt han lidt til ro og så græd han igen. Nu har han det bedre, men er stadig ulykkelig. Jeg har valgt at beholde ham hjemme fra skole imorgen. Han skal ikke sidde derovre og være ked af det.

Han tager afsted til Thailand på lørdag i 14 dage sammen med sin far. Det kan være at det også kan gøre, at han lige får det hele på afstand.

Jeg er selvfølgelig stadig ked af det, og vil nok være det i lang tid endnu, men jeg føler mig mere afklaret med at sådan her blev det. Nu handler det bare om at komme over på den anden side, sådan at det ikke fylder for meget i mit hoved længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.