Vandrejournal og NF - ligegyldig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Ka+Ma=Be

Hej Piger!
I dag var jeg til lægen og få lavet min vandrejournal. Det er stadig lige uvirkeligt, men et skridt tættere på.
Og så skal jeg til NF-scanning i næste uge - glæder mig som et lille barn Håber at det bliver lidt mere virkeligt for mig efter sådan en fantastisk oplevelse. Og så håber jeg selvfølgelig at den lille er sund og rask

Troede dog, at man skulle være længere henne når man skal til NF? Jeg vil på tidspunktet være i 10. uge.

Jah ligegyldigt, jeg skulle bare ud med min lille indre glæde

Kram til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Carina1977

Katte87 skriver:

Hej Piger!
I dag var jeg til lægen og få lavet min vandrejournal. Det er stadig lige uvirkeligt, men et skridt tættere på.
Og så skal jeg til NF-scanning i næste uge - glæder mig som et lille barn Håber at det bliver lidt mere virkeligt for mig efter sådan en fantastisk oplevelse. Og så håber jeg selvfølgelig at den lille er sund og rask

Troede dog, at man skulle være længere henne når man skal til NF? Jeg vil på tidspunktet være i 10. uge.

Jah ligegyldigt, jeg skulle bare ud med min lille indre glæde

Kram til jer alle

Jeg troede godt nok også at man skulle være længere henne. jeg har også fået lavet vandrejournal idag. Jeg er 8+5, men jeg ved ikke, hvornår jeg skal til den scanning....spændende bliver det da

Anmeld

28. januar 2011

Happiness

Ja det er da godt nok tidligt du skal det. Men det er da dejligt for jer. Og hvis de ikke kan tjekke nakkefolden så tidligt, får du jo 2 scanninger SÅ du kan ikke helt tabe

Anmeld

28. januar 2011

Nynne88

Det lyder rigtig dejligt. Tror dog først de kan tjekke nakkefolden mellem man er 11+0 og 13+6 - ring til dem der skal udføre scnningen hvis du er i tvivl  Ellers bliver du sikkert bare scannet to gange

Anmeld

28. januar 2011

Ka+Ma=Be

Årh ja, det tænkte jeg jo ikke lige på To scanninger ville ikke gøre noget hehe.

Men jah, det bliver rigtig spændende  Er hyggeligt at vi alle er så tæt på hinanden Så kan man dele de små glæder med hinanden

Anmeld

30. januar 2011

pernille.23

jeg fik 2 scanninger, var 11+2 første gang og 12+2 anden gang...

vi troede jeg var 12 til den første, men var så kun 11... men hun sagde til mig at det havde noget med hvor stort fosteret var, det skulle minimum var 48mm før hun kunne måle nakkenfolden og første gang var mit kun 44,8...

men var glad for de 2 scanninger

Anmeld

30. januar 2011

Ka+Ma=Be

pernille.23 skriver:

jeg fik 2 scanninger, var 11+2 første gang og 12+2 anden gang...

vi troede jeg var 12 til den første, men var så kun 11... men hun sagde til mig at det havde noget med hvor stort fosteret var, det skulle minimum var 48mm før hun kunne måle nakkenfolden og første gang var mit kun 44,8...

men var glad for de 2 scanninger

Jeg talte også lige med min svigerinde som er jordmoder og sonograf - hun fortalte godt det du siger med fosterets størrelse. (meget praktisk at have sådan en i familien &nbsp

Tænker også at jeg bare tager tiden nu hvor de har tilbudt mig den hehe. Så må jeg jo se om jeg skal der op igen.

Anmeld

31. januar 2011

SaNiNa

Tror du ikke du skal til en termins scanning det tilbyder de nogle steder.

jeg er 8+2 idag og så først til NF d. 4.3

Anmeld

2. februar 2011

Ka+Ma=Be

Den blev ved med, kun at foreslå i morgen, så jeg ringede til hospitalet. Nu har jeg fået en tid OM 4 UGER  Øv øv øv, så må jeg vente  hehe.

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

Katte87 skriver:

Den blev ved med, kun at foreslå i morgen, så jeg ringede til hospitalet. Nu har jeg fået en tid OM 4 UGER  Øv øv øv, så må jeg vente  hehe.

Øv det kunne ellers have været rart med flere scanninger

Jeg skal scannes imorgen, og der er jeg 9+5. Jeg skal kun scannes så tidligt, fordi jeg har en stofskiftesygdom, så de skal lige holde et ekstra øje med det. så jeg skal altså både scannes imorgen, og også til nakkefold.

Da jeg ventede min søn blev jeg scannet 5 gange.

Jeg håber at alt er ok derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.