hvad fejler mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Loggidut

sidder her med den perfekte mand, og kan kun finde kærlighed for ham...absolut intet mindre!

men i dag fandt jeg så hans dårlige side!

shit...troede ikke den fantes ved ham...

han har altid gasset med at han vil have en flunkens ny harley davidson (staveplade tak) stående i vores stue til pynt...og jeg har leet af ham i hundrede år, men i dag...så sent som for 5 min siden...påstår han at nu vil han have en flot, pæn, ren puck maxi slæbt ind i vores computerværelse...hvad fanden er det? jeg griner endnu, for han har vist ikke helt fattet hvad det vil sige at skal leve med mig...lååååål....

skal jo lige siges at stue og compværelse ligger på første sal...lol...

han mener virkelig det kunne være så flot at have sådan et gammelt hakkebræt af en skide fulderriks-motor-køretøj stående...ikke om jeg fatter det...

og nu har han fandme lige fået besked på at om så lortet var af det pureste guld, og spyttede millionlapper ud af udstødningen, så kom det grimme apperat ALDRIG ind at stå!

come on, det er sgu da ikke normal adfær...hans sure strømper, og værktøj rundt omkring, kan jeg da leve med...endda også acceptere...men en puck! der er da en eller anden brist i hans hjerne jeg ikke lige ved hvor ligger...lol.

:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Tynen

Min kæreste har lige sagt: "Jeg vil nok have valgt en højpoleret crosser af en slags.."

Fuck! Måske er det normal adfærd??! (?)

Anmeld

21. september 2008

Loggidut

gu det da ej!

der er da noget seriøst galt...

hvad fanden tynen, er det alle Michaeler der er lukket ud fra tosseanstalten?

jeg tror da nok lige at jeg skal have omprogrameret min dude!

jeg har kendskab til en...og absolut kun en der ville gå med til den slags, og det er hende den dumme blondine fra Piger på prøveløsladelse....ellers er det fandme da ikke normalt at man acceptere motorkøretøjer indendørs...hallo...jeg holder heller ikke strikkeklub i hans garage!

Anmeld

21. september 2008

Mikkelmusen

HA HA HA :D jeg er flad af grin over din kommentar "og nu har han fandme lige fået besked på at om så lortet var af det pureste guld, og spyttede millionlapper ud af udstødningen, så kom det grimme apperat ALDRIG ind at stå!" Min mand griner også... men mener dog ikke at der er noget galt i at ha' motorkøretøjer stående i stuen 8(

Anmeld

21. september 2008

Loggidut

det er da helt galt...dooooh...hvor mange vil mon acceptere det? nogen her der ville?

Anmeld

21. september 2008

Tynen

[citat][f][småt]Mikkelmusen skriver:[/småt][/f] Min mand griner også... men mener dog ikke at der er noget galt i at ha' motorkøretøjer stående i stuen 8([/citat] Det ser min kæreste heller intet galt i... Sammen med mælkekartonerne .. MÆND! http://forum.babyklar.dk/style_emoticons/default/slag.gif

Anmeld

21. september 2008

Tynen

Loggidut skriver:

det er da helt galt...dooooh...hvor mange vil mon acceptere det? nogen her der ville?

Det kommer sgu an på hvad jeg får til gengæld ;)

Anmeld

21. september 2008

Loggidut

jeg er ligeglad her tynen....jeg kan ikke købes...køretøjer høre da til udenfor!

Anmeld

22. september 2008

Joan ( Smallie )

Jeg ville da ikke have noget imod at have en fed mc til at stå i min stue:$
Meeeeeen nu er jeg jo heller ikke helt nomal.

Men havde det været manden, skulle det jo nok været en traktor der skulle ind at stå og det vil jeg altså ikke. Men nok fordi de fylder for meget.

Ude i værkstedet måtte der da også godt stå en mustang fra 66 i sort med hvid læder indtræk. Men det er nok noget af det der må vente til jeg bliver gammel eller vinder mange penge i lotto. Men nu har jeg da værkstedet at stille den i:D

Men tag det nu rolig tøser det er bare en drøm de har og når det kommer til stykket tror jeg ikke de vil gøre noget ved det.

(H) Joan som ikke er som de andre

Anmeld

22. september 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

Ha ha nej tak du... Der sætter jeg sgu grænsen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.