sidder her med den perfekte mand, og kan kun finde kærlighed for ham...absolut intet mindre!
men i dag fandt jeg så hans dårlige side!
shit...troede ikke den fantes ved ham...
han har altid gasset med at han vil have en flunkens ny harley davidson (staveplade tak) stående i vores stue til pynt...og jeg har leet af ham i hundrede år, men i dag...så sent som for 5 min siden...påstår han at nu vil han have en flot, pæn, ren puck maxi slæbt ind i vores computerværelse...hvad fanden er det? jeg griner endnu, for han har vist ikke helt fattet hvad det vil sige at skal leve med mig...lååååål....
skal jo lige siges at stue og compværelse ligger på første sal...lol...
han mener virkelig det kunne være så flot at have sådan et gammelt hakkebræt af en skide fulderriks-motor-køretøj stående...ikke om jeg fatter det...
og nu har han fandme lige fået besked på at om så lortet var af det pureste guld, og spyttede millionlapper ud af udstødningen, så kom det grimme apperat ALDRIG ind at stå!
come on, det er sgu da ikke normal adfær...hans sure strømper, og værktøj rundt omkring, kan jeg da leve med...endda også acceptere...men en puck! der er da en eller anden brist i hans hjerne jeg ikke lige ved hvor ligger...lol.
:D
Anmeld