hvordan er det lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Tikki

Jeg er i en stilling som pædagog, men derfra har jeg orlov uden løn indtil 30. oktober, hvor jeg går på barsel med løn. I min orlov uden løn har jeg oprettet mit eget firma og har en indkomst hver måned. Men hvordan er det så, når jeg fra mit job som pædagog går på barsel...må jeg så godt fortsætte min lille virksomhed og have en indkomst samtidig med jeg er på barsel med fuld løn fra mit "rigtige" job?

Nogen, der ved det? ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Plysbjørnen

Jeanette skriver:

Jeg er i en stilling som pædagog, men derfra har jeg orlov uden løn indtil 30. oktober, hvor jeg går på barsel med løn. I min orlov uden løn har jeg oprettet mit eget firma og har en indkomst hver måned. Men hvordan er det så, når jeg fra mit job som pædagog går på barsel...må jeg så godt fortsætte min lille virksomhed og have en indkomst samtidig med jeg er på barsel med fuld løn fra mit "rigtige" job?

Nogen, der ved det? ;)

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men helt ærligt nej så tror jeg faktisk ikke at du må...

Betina

Anmeld

22. september 2008

Tikki

Så f.eks. hvis man er ansat i 2 jobs, når man skal gå på barsel med 2 forskellige overenskomster - det ene giver ret til at gå fra 8 uger før termin, mens det andet job giver ret til at gå fra 4 uger før termin....hvilken en af overenskomsterne er så gældende?

Jeg har kontaktet min fagforening..de ved det heller ikke :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.