Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh kan godt følge dig, jeg skal teste søndag og frygter det sådan! Nu har den været negativ de andre gange, så holder snart op med at tro på det! Håber den er positiv ved dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Secrets skriver: Det tør man sagtens. Jeg har også færre symptomer end sidste måned hvor jeg IKKE var gravid! Jeg tror i virkeligheden mange mennesker oplever begrænsede symptomer i starten, og at det først måske er liiidt senere det kommer!
Det tør man sagtens. Jeg har også færre symptomer end sidste måned hvor jeg IKKE var gravid! Jeg tror i virkeligheden mange mennesker oplever begrænsede symptomer i starten, og at det først måske er liiidt senere det kommer!
Det lyder meget sansynligt Men nu venter jeg liiige og ser tiden an..
Fjordside skriver: Åh kan godt følge dig, jeg skal teste søndag og frygter det sådan! Nu har den været negativ de andre gange, så holder snart op med at tro på det! Håber den er positiv ved dig
Krydser også fingre for dig søndag Så håber jeg vi alle er gravide og kan følges ad
Anonym skriver: Krydser også fingre for dig søndag Så håber jeg vi alle er gravide og kan følges ad
Det stemmer jeg også på!
Fjordside skriver: Det stemmer jeg også på!
Hvor gammel er du Ville være sjovt hvis vi var lige gamle
Kan se at mig og Secrets er næsten lige gamle Jeg er 20
Anonym skriver: Hvor gammel er du Ville være sjovt hvis vi var lige gamle Kan se at mig og Secrets er næsten lige gamle Jeg er 20
Jeg er 25 år
Fjordside skriver: Jeg er 25 år
Okay, så er du lidt ældre Men håber for dig at den er der
Jeg har stadig ikke fået min mens Håber den bliver helt væk
Anonym skriver: Jeg har stadig ikke fået min mens Håber den bliver helt væk
kan du så komme ud og tisse venter meeget spændt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128