Anonym skriver:
Jeg har test dag i dag, men tør ikke teste. Frygter sådan at den er negativ. Har ikke ofret penge på teste længe. For alle de andre gange har det været spild af penge. Andre end mig der ikke tør teste af frygt for at blive skuffet ?? Har en mystisk følelse i maven af at være oppustet/spist for meget. Men har næsten ikke spist noget.. Hm hm hm..
Vælger lige at være ano
Syntes jeg har spammet nok med en masse indlæg, så det begynder at blive lidt flovt 
Hehe, kender godt det med man føler man har spammet lidt for meget, så man vil gerne være anonym. Men det skal du altså ikke tænke på 
Men jo, jeg kender det godt. Man har bare den der med, at den der synkende fornemmelse i maven man får, når man skuffes, den vil man bare ikke opleve. Det er bare så skide træls! Men omvendt.. Du bliver jo også skuffet, hvis du får din mens, så uanset hvad, så bliver du jo skuffet hvis den ikke er der, og kan du så ikke lige så godt vide dig ekstra sikker med en test?
Jeg har lige testet positiv i dag (ja, sorry, men jeg er så glad, så det skal da snakkes om
), og jeg har også haft den der fornemmelse af at være overmæt, selvom jeg ikke har spist så meget. I morges fik jeg 100 gram yoghurt, 50 gram kvark og 3/4 banan, og jeg var bare PROPmæt bagefter, og jeg har ellers normalt en meget "sund" (
) appetit. Så det kan sagtens være et symptom 
Anmeld