Så kom Bimmeren. FB og massiv billed-spam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

K&S

Ih, hvor er han bare SØD  

SKØØØN FB og fantastiske billeder...! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

DK

He he he... nårrr ja, han er jo sådan set ikke Bimmeren mere! Han hedder Ricard nu!

Mikkel her! Ammehjernen er allerede slået til, kan jeg se Sønnens navn er Richard med h!

Long live the king!

... Og jo, han ligner sit fædrene ophav ganske godt. Bortset fra han har mere hår og mindre skæg!

Anmeld

27. januar 2011

Becks

DK skriver:

Mikkel her! Ammehjernen er allerede slået til, kan jeg se Sønnens navn er Richard med h!

Long live the king!

Haha klasse

Endnu engang stort tillykke til jer og den stolte storesøster

Anmeld

27. januar 2011

MaybeBaby

Memo til mig selv: Læs uden om alt det med smerterne i FB. Lad det fuldstændigt blive overset

Men nej, hvor er han lækker! Tillykke tillykke tillykke!

/Mette

Anmeld

27. januar 2011

Aves.

STORT tillykke...hvor er han bare skøn..

Anmeld

27. januar 2011

jannebjerre

Kæmpe stort tillykke - bliver jo ganske skruk

Anmeld

27. januar 2011

Miamaja

DK skriver:

Long live the king!

... Og jo, han ligner sit fædrene ophav ganske godt. Bortset fra han har mere hår og mindre skæg!

Ihh Tillykke Ditte Hvor ER han fantastisk og ligner sin far riigtig meget, men der kan jo stadig ske en foraendring. det er helt vildt som deres udseende veksler de forste maander, som om de skal lige finde ud af hvem de skal ligne mest.

Rigtig skon lykke. du lever sikkert paa en sky mange uger fremover (den tid husker jeg tydeligt)

Anmeld

27. januar 2011

Tina2

STORT tillykke, smukke Ditte!!! Du er da sååå hammersej!!!

Aaaaaahmen så lækker han er!!!! SÅ skøn altså!!! Og folder på ryggen, rigtig lækker guffibaby  

Hvor er det bare fantastisk at høre du havde en god fødsel selvom du ikke fik din hjemmefødsel

Glæder mig til mange flere billeder- lækre billeder af storesøster Kirstine, hun ser godt nok stolt ud

Synes pludselig Tamica ser så stor ud, nu jeg ser Richard  Det går stærkt, så NYYYD det!!!!!!!

Endnu engang stort tillykke og tak for din dejlige FB

Anmeld

28. januar 2011

Louisiana

Stoooooort tillykke

Anmeld

28. januar 2011

Lou87

STORT TILLYKKE
Hyggelig (lang) læsning..

Og elsker bare alle hans dejlige baby-deller på anden sidste billede - super sødt af jer to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.