Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kløver body: str. 56 og ny. Pris: 50 kr.
Æble body: str. 56. Brugt en gang. Pris: 50 kr.
Stribet heldragt: str. 56. Brugt 4-6 gange. Pris: 45 kr.
(Æbleheldragten er solgt)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BechHannibal skriver: Skal vi sige 55 kr. for den stribet heldragt inkl. porto ?
Skal vi sige 55 kr. for den stribet heldragt inkl. porto ?
Nej, men vi kan sige 69 kr inkl porto
BechHannibal skriver: Jeg kan se du bor i midtjylland, er selv lige flyttet dertil. Kunne evt. komme forbi og hente den selv så? Kan se du har en masse fine ting til salg også
Jeg kan se du bor i midtjylland, er selv lige flyttet dertil. Kunne evt. komme forbi og hente den selv så? Kan se du har en masse fine ting til salg også
Det er du velkommen til...
Men umiddelbart tror jeg det er billigere at sende den med posten, frefor at køre hertil helt fra Skive. Bare lige en tanke
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Det er du velkommen til... Men umiddelbart tror jeg det er billigere at sende den med posten, frefor at køre hertil helt fra Skive. Bare lige en tanke
BechHannibal skriver: Hvor bor du i midtjylland?
Hvor bor du i midtjylland?
Karup - mellem Viborg og Herning
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Kløver body: str. 56 og ny. Pris: 50 kr. Æble heldragt: str. 68. Pris: 45 kr. Æble body: str. 56. Brugt en gang. Pris: 50 kr. Stribet heldragt: str. 56. Brugt 4-6 gange. Pris: 45 kr.
Æble heldragt: str. 68. Pris: 45 kr.
Er æble heldragten i pæn stand?
hejsa jeg vil gerne købe din æbleheldragt, hva siger du til 60 kr inkl porto??
knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128