Jubiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

LotteN

KarinaIda skriver:

Wee..... Kæmpe stort TILLYKKE Lotte..... Det er da super dejligt for jer!!! Glæder mig til og følge dig videre frem i graviditeten...

tusind tak... ja, jeg synes ikke rigtig jeg har set din store mave herinde????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Mormilla

STORT tillykke

Anmeld

27. januar 2011

Moar2011

LotteN skriver:

det er nu kun 3 måneder - men har føltes som ubeskriveligt langt tid!!
men har haft meget ustabil mens. så regnede ikke med noget denne måned heller

det jo bare heeelt fantastisk - som sagt tog vi den i første hug

Anmeld

27. januar 2011

håber på baby :-)

Stort tillykke fra mig

Anmeld

27. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

tusind tak... ja, jeg synes ikke rigtig jeg har set din store mave herinde????

Nej den er ikke kommet herind endnu... Har kun billeder fra uge 22 af, da vi havde indbrud i slutningen af nov, så alt elektronik forsvandt så der røg de tidligere billeder også snøft.... Og vi har først lige fået nyt kamera igen.....

Er bare så træls, alle video'er med Ida og hendes første 2 år og billederne af maven med den lille ny er væk for altid Kunne hyle over det

Men bare rolig, billedet skal nok komme ind fra 22+0 af hehe

Anmeld

27. januar 2011

LotteN

Babyklar skriver:

det jo bare heeelt fantastisk - som sagt tog vi den i første hug

det gjorde vi også første gang, så nok derfor tålmodigheden var lille denne gang

Anmeld

27. januar 2011

LotteN

KarinaIda skriver:

Nej den er ikke kommet herind endnu... Har kun billeder fra uge 22 af, da vi havde indbrud i slutningen af nov, så alt elektronik forsvandt så der røg de tidligere billeder også snøft.... Og vi har først lige fået nyt kamera igen.....

Er bare så træls, alle video'er med Ida og hendes første 2 år og billederne af maven med den lille ny er væk for altid Kunne hyle over det

Men bare rolig, billedet skal nok komme ind fra 22+0 af hehe

ej, det er ikke rigtigt.. .sådan noget PIS...

Brug www.picasa.dk, der ligger næsten alle vores billeder inde. koster ingenting og så kan du altid hente dem ned, lige meget hvilken comp. du er på

Anmeld

27. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

Brug www.picasa.dk, der ligger næsten alle vores billeder inde. koster ingenting og så kan du altid hente dem ned, lige meget hvilken comp. du er på

okay, det må jeg da lige ind og kigge på!!!

Vi er også bare så super kede af de er væk, skide værre med alt det andet, men billederne og videoerne.. Åhh.... Ville gøre alt for og få dem igen!!!

Der er lagt billeder ind af maven nu hehe... Maven 22+0...

Anmeld

27. januar 2011

KarinaIda

LotteN skriver:

Er du sikker på det er den rigtig hjemmeside, for her viser den bare en side man kan købe et domæne på!!!

Anmeld

27. januar 2011

Moar2011

LotteN skriver:

det gjorde vi også første gang, så nok derfor tålmodigheden var lille denne gang

griner - men det stadigvæk "hurtigt" selvom man har ventet 3mdr (forstå mig ret)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.