Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: Tillykke - det er så lækkert en gave at få de 2 streger
Tillykke
- det er så lækkert en gave at få de 2 streger
Lige præcis. en ubeskrivelig gave
Baagøe skriver: Stort tillykke
tusind tak skal du have - og tak for storken
Oliver&Troia <3 skriver: kæmpe tillykke hvor er det dejligt for jer
kæmpe tillykke hvor er det dejligt for jer
mange tak skal du have, det er vi virkelig også meget glade for. Så må vi håbe den bliver
LotteN skriver: Lige præcis. en ubeskrivelig gave
Og måske lidt større hvis man har stået med negative tester, inden den blev positiv ..
elsker at læse om folk hvor de langt om længe står med de 2streger..
Holbæktrunten skriver: Kæmpe tillykke herfra også :0)
Kæmpe tillykke herfra også :0)
tusind tak
MaybeBaby skriver: Kan tydeligt huske følelsen af sommerfugle og armene oppe vejret, så stort stort tillykke! Hvor spændende!!! Hurraaaaaa... for de to streger /Mette
Kan tydeligt huske følelsen af sommerfugle og armene oppe vejret, så stort stort tillykke! Hvor spændende!!! Hurraaaaaa... for de to streger
/Mette
ja der var glædesdans... Jeg løb forbi vores pige for at løbe op til kærestne og sige det og lærke siger så " mor, hvad sker der dog "
Diana... skriver: STORT TILLYKKE SØDE LOTTE. JEG GÅR STRAKS IND OG ØNSKER DIG TILLYKKE PÅ FB Ihh endelig hvor er det godt jeg er så glad på jeres vegne.
STORT TILLYKKE SØDE LOTTE. JEG GÅR STRAKS IND OG ØNSKER DIG TILLYKKE PÅ FB
Ihh endelig hvor er det godt jeg er så glad på jeres vegne.
hvor er du bare sjov -du kan lige våge på det
men alligevel tusind tak skal du have - men eller jeg bliver
LotteN skriver: "Det den dejligste morgen i 100 år, og jeg lever...." Ja, det var hvad jeg kunne synge imorges, da jeg stormede op i soveværelset efter et toiletbesøg - 2 fine streger var der at se på pinden - jubii Lærke skal være storesøster Folk jeg kender på facebook - det skal ikke ud endnu!!
"Det den dejligste morgen i 100 år, og jeg lever...."
Ja, det var hvad jeg kunne synge imorges, da jeg stormede op i soveværelset efter et toiletbesøg - 2 fine streger var der at se på pinden - jubii Lærke skal være storesøster
Folk jeg kender på facebook - det skal ikke ud endnu!!
Wee..... Kæmpe stort TILLYKKE Lotte..... Det er da super dejligt for jer!!! Glæder mig til og følge dig videre frem i graviditeten...
Babyklar skriver: Og måske lidt større hvis man har stået med negative tester, inden den blev positiv .. elsker at læse om folk hvor de langt om længe står med de 2streger..
det er nu kun 3 måneder - men har føltes som ubeskriveligt langt tid!! men har haft meget ustabil mens. så regnede ikke med noget denne måned heller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128