Jeg fik fredag morgen et "ildebefindende", hvor jeg blev meget svimmel og dårlig og svedte som en hest, jeg havde samtidig fået meget ondt i halsen og havde på det tidspunkt svært ved at tage dybe indåndinger. Jeg blev sendt hjem fra kurset og jeg brugte det meste af dagen på at ligge og rode rundt i sengen, for jeg kunne ikke finde ro, jeg sov 10 min af gangen og skiftevis frøs og svedte.
Når jeg frøs måtte jeg lígge med alt mit tøj, hætte, sutsko på under dynen. 30 min senere, svedte jeg som en gal. Jeg kunne næsten ikke selv gå fordi jeg var så svimmel. Sent fredag aften hvor jeg havde sovet siden kl 19, i de der 10 min af gangen, tog jeg et par panodiler. og fik det efter en time ret godt igen. Jeg kunne selvfølgelig ikke sove men faldt i søvn ved 1 tiden.
Igår, lørdag, havde jeg det egentlig ok. Jeg svedte meget og der var et par gange hvor jeg følte min balance var ved at svigte, men gjorde det ikke for alvor.
Idag er jeg blevet lidt småsvimmel igen, og jeg sveder stadig meget.
Hvor seriøst bør jeg tage det når jeg sagtens kan gå, men bare er lidt små-dizzy? Altså umiddelbart har jeg det jo fint, jeg sveder bare og er en smule svimmel...?
Christina
Anmeld