Molo Girly rainbow heldragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.621 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

nvm

ved godt jeg tidliger har sagt jeg ikke er til mærketøj, men lige de her dejlige farver jeg faldet for, ikke fordi det er et mærke. men fordi jeg elsker de skarbe farver.

er der nogen der ligger inde med Molo Girly rainbow heldragt i str 62 eller 68 som de vil sælge billigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Betteisen

Hejsa.

Har desværre ikke noget til salg men smækker lige et billede på for dig, så folk kan se hvad du søger. Lækre farver... er også helt vild med dem

Anmeld

26. januar 2011

nvm

Betteisen skriver:

Hejsa.

Har desværre ikke noget til salg med smækker lige et billede på for dig, så folk kan se hvad du søger. Lækre farver... er også helt vild med dem

ja den er bare så flot..de farver der, de siger bare BANG

mange tak for det, havde ellers fundet den på tilbud på nettet til 130 men alle var usolgt typisk

Anmeld

26. januar 2011

Betteisen

nvm skriver:

ja den er bare så flot..de farver der, de siger bare BANG

mange tak for det, havde ellers fundet den på tilbud på nettet til 130 men alle var usolgt typisk

Fandt den på troldehøjen.dk men til en lidt anden pris 169,95. Hvor fandt du den så billigt??

Anmeld

26. januar 2011

nvm

Betteisen skriver:

Fandt den på troldehøjen.dk men til en lidt anden pris 169,95. Hvor fandt du den så billigt??

kan slet ikke huske hvad hjemmesiden hed, har prøvet at søge den men kan ikk finde den. skal nok skrive hvis jeg finder den

Anmeld

26. januar 2011

skønneunger

http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/molo-baby-pige-420c2.html  de har den her godt nok til fuld pris

Anmeld

26. januar 2011

skønneunger

her er der en brugt  http://www.trendsales.dk/annoncer/phister-philina-smaafolk-og-molo-heldragter/19946530?forum=364&road=&search=;i=1;f=364%29;b=molo$;s=68;&sort=ID%20DESC&status=5&pn=194&rt=asr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.