den tid vi på juli 07 har brugt sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Loggidut

har den gavnet jer?
har i fået mere ro i sindet, og var det nemmere at have baby når man havde nogen at støtte sig op ad?

jeg ved personligt, at jeg har fået alt...jeg har lært en masse, og jeg har hurtigere kunne finde ro når jeg var nervøs.
af og til tænker jeg: ja men tif er jo også er virkeligt nemt barn, men det ligger for mit vedkommende også meget i at jeg altid har kunne få en hurtig hjælp her...tror jeg.

hvad har i fået ud af vores juligruppe...har i bare hunget på, eller er det venskaberne, de gode råd, eller stemningen...hvad får jer til at hænge ved...

underligt indlæg, men nysgerrig er jeg altså!

sloggi, på vej over og hjælpe svigermekanikken!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Tynen

Jeg synes det har været super fantastisk!

Nu har jeg jo selvfølgelig ikke prøvet at have barn uden at have været i besiddelse af nettet, men jeg er da sikker på at jeg ville have kimet SPén ned hvis jeg ikke havde haft jer.

Det har været så givende at kunne logge på (dengang) NB og få et grin hver evig eneste aften, efter en lang og hård dag med et barn der aldrig sov.

Nogen gange tænker jeg på om det er fordi man er blevet så "hærdet" i at have barn nu hvor de er 1år+, at der er blevet så stille herinde?!

Savner virkelig de gamle tider - Det var simpelthen KLASSE!
Godt nok resulterede denne adfærd i en afsindig rus af afhængighed, rod og bunkevis af vasketøj fordi man ikke udnyttede sine pauser på det og en knotten kæreste fordi I fik mere opmærksomhed end han gjorde.
MEN!! Det var bare det hele værd!! (L)

Anmeld

21. september 2008

Lise

JADA!!!

Ved sgu ikke hvad der skulle have været blevet af Simon og jeg hvis det ikke havde været for jer (L)

Noget af det der har været bedst for mig, var at vide at andre jævnaldrende børn opførte sig på samme måde...altså i forskellige perioder - hvis man skrev: Simon gør dit og dat lige pludselig, så har nogle stykker svaret: det gør XX også, og så er det jo bare fordi det er det de gør... :P Aj, var det til at forstå det jeg lige skrev?

Jeg har brugt jer tøser sindsygt meget - ville ikke have undværet jer for noget som helst (H)

Anmeld

21. september 2008

Tikki

Jeg har helt sikkert fået hjælp og støtte i de svære perioder med min skrigeballon ;) og det har været fantastisk at kunne søge hjælp og råd hos nogen, der står på helt samme sted med børn på nøjagtig samme alder. Jeg synes også, det er vildt skønt lige at kunne spørge om forskellige småting og få gode råd som kan lette dagligdagen. Det er fedt at læse om jeres dejlige unger, hvad de kan, hvornår og hvordan det hele sker samt at få indblik i de forskelliges liv.....jeg føler efterhånden jeg kender jer - selvfølgelig nogen mere end andre ;), og det er dét, der gør at jeg stadig er her. For efterhånden og lige så stille er jeg blevet nysgerrig og interesseret i at vide, hvordan det går med jeres unger og ikke mindst jer :) Det er som en flok veninder, man lige skal høre om, hvordan det står til med.

Jeg ville gerne kunne have mere overskud til at svare på indlæg, men det har jeg bare ikke lige pt., så derfor er jeg lidt stille :P Men jeg logger på hver dag og læser indlæg og har jeg tid, svarer jeg også, men som sagt bliver det ikke til så meget lige pt.....
Og så skal jeg helt ærligt også indrømme, at jeg bliver forskrækket, når der kommer ubehagelige indlæg, og indlæg, hvor tonen er gejlet op :$....ja, kald mig kylling, men jeg kan altså bare ikke lide det og så er jeg nok tilbøjelig til at gemme mig lidt eller stikke lidt af :$;)

Anmeld

21. september 2008

Plysbjørnen

Synes da selv jeg har fået meget ud af juli '07 selv om jeg absolut ikke har været den mest aktive... har altid læst med på sidelinien... Det er måske også derfor at det er så trist at folk ikke rigtigt er så aktive mere når de er ved at begynde at få en "normalt" liv igen... Betina

Anmeld

21. september 2008

Tynen

Trold skriver:

selv om jeg absolut ikke har været den mest aktive...
Betina

Det er du så kommet efter ;)

Anmeld

21. september 2008

BellaT

Lise skriver:

JADA!!!

Ved sgu ikke hvad der skulle have været blevet af Simon og jeg hvis det ikke havde været for jer (L)

Noget af det der har været bedst for mig, var at vide at andre jævnaldrende børn opførte sig på samme måde...altså i forskellige perioder - hvis man skrev: Simon gør dit og dat lige pludselig, så har nogle stykker svaret: det gør XX også, og så er det jo bare fordi det er det de gør... :P Aj, var det til at forstå det jeg lige skrev?

Jeg har brugt jer tøser sindsygt meget - ville ikke have undværet jer for noget som helst (H)

Det ville jeg nemlig også lige præcis skrive..
Har virkelig brugt jer som sp. Den rigtige sp har jeg ikke brugt meget. Kun de normale besøg. Ellers har jeg jo spurgt om råd og vejledning herinde. Og opmuntring og støtte..(L)
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.