Jeg har helt sikkert fået hjælp og støtte i de svære perioder med min skrigeballon ;) og det har været fantastisk at kunne søge hjælp og råd hos nogen, der står på helt samme sted med børn på nøjagtig samme alder. Jeg synes også, det er vildt skønt lige at kunne spørge om forskellige småting og få gode råd som kan lette dagligdagen. Det er fedt at læse om jeres dejlige unger, hvad de kan, hvornår og hvordan det hele sker samt at få indblik i de forskelliges liv.....jeg føler efterhånden jeg kender jer - selvfølgelig nogen mere end andre ;), og det er dét, der gør at jeg stadig er her. For efterhånden og lige så stille er jeg blevet nysgerrig og interesseret i at vide, hvordan det går med jeres unger og ikke mindst jer :) Det er som en flok veninder, man lige skal høre om, hvordan det står til med.
Jeg ville gerne kunne have mere overskud til at svare på indlæg, men det har jeg bare ikke lige pt., så derfor er jeg lidt stille :P Men jeg logger på hver dag og læser indlæg og har jeg tid, svarer jeg også, men som sagt bliver det ikke til så meget lige pt.....
Og så skal jeg helt ærligt også indrømme, at jeg bliver forskrækket, når der kommer ubehagelige indlæg, og indlæg, hvor tonen er gejlet op :$....ja, kald mig kylling, men jeg kan altså bare ikke lide det og så er jeg nok tilbøjelig til at gemme mig lidt eller stikke lidt af :$;)
Anmeld