Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Laulund87

Seker skriver:

Har lige set billeder af din datter... Hun er da for lækker:-)

Har hun stadig sonde?? Yasmin havde sonde de første 8 måneder af sit liv fordi hun ikke ville spise og kastede alt op..

Tusind tak og i lige måde da

Nej hun slap af med den da hun var 9 måneder. Dejligt!

Var der ikke mange der kommenterede at hun havde sonden i den alder?? Det døjede vi meget med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Seker

Laulund87 skriver:

Tusind tak og i lige måde da

Nej hun slap af med den da hun var 9 måneder. Dejligt!

Var der ikke mange der kommenterede at hun havde sonden i den alder?? Det døjede vi meget med

jo det var der... og jeg havde slet ikke lyst til at sige hvorfor til fremmede... så nogle gange lod jeg som ingenting....

Det værste var at jeg ikke kunne give hende mad ude i byen for jeg vidste med sikkerhed hun ville kaste op.. Det var så pinligt. og hun skulle have mad hver 3 time...

Derudover for hun så meget medicin, hun bliver nødt til at have det over hele dagen, det kigger folk også efter..

Kan godt forstå folk med handicappede børn, er trætte af folk kigger underligt, og snakker bag deres rygge..

Anmeld

27. januar 2011

Laulund87

Seker skriver:

jo det var der... og jeg havde slet ikke lyst til at sige hvorfor til fremmede... så nogle gange lod jeg som ingenting....

Det værste var at jeg ikke kunne give hende mad ude i byen for jeg vidste med sikkerhed hun ville kaste op.. Det var så pinligt. og hun skulle have mad hver 3 time...

Derudover for hun så meget medicin, hun bliver nødt til at have det over hele dagen, det kigger folk også efter..

Kan godt forstå folk med handicappede børn, er trætte af folk kigger underligt, og snakker bag deres rygge..

Åh hvor træls Maria kastede også tit op hvis sonden generede hende eller hun ikke kunne rumme maden. Så sad man der på en café med stirrende blikke som om jeg mishandlede hende

Hvis folk spurgte om hun var for tidlig født, sagde jeg bare ja Gav virkelig ikke komme med hele hendes livshistorie fordi folk ikke kan styre deres nysgerrighed

Anmeld

27. januar 2011

Seker

Laulund87 skriver:

Åh hvor træls Maria kastede også tit op hvis sonden generede hende eller hun ikke kunne rumme maden. Så sad man der på en café med stirrende blikke som om jeg mishandlede hende

Hvis folk spurgte om hun var for tidlig født, sagde jeg bare ja Gav virkelig ikke komme med hele hendes livshistorie fordi folk ikke kan styre deres nysgerrighed

Nej... nogle folk er virkelige nysgerrige.. Men jeg er glad for  er kommet af med sonden... Det er det bedste der kan ske:-)

Anmeld

27. januar 2011

Laulund87

Seker skriver:

Nej... nogle folk er virkelige nysgerrige.. Men jeg er glad for  er kommet af med sonden... Det er det bedste der kan ske:-)

Ja det er virkelig skønt!

Anmeld

28. januar 2011

anna-jonas

Velkommen har på siden..................... Der er masser af støtte, råd og hygge at hente. Jeg håber at jeres lille pige har det godt og er i trivsel.

Vi har lille Ida på 23 mdr. som er blevet hjerneskadet efter en meningitis, der var udløst af hendes 3 mdr. vaccine.

Mette

Anmeld

29. januar 2011

Seker

anna-jonas skriver:

Velkommen har på siden..................... Der er masser af støtte, råd og hygge at hente. Jeg håber at jeres lille pige har det godt og er i trivsel.

Vi har lille Ida på 23 mdr. som er blevet hjerneskadet efter en meningitis, der var udløst af hendes 3 mdr. vaccine.

Mette

Tusind tak..

Jeg er ked af at hører om jeres datter... Det er alle forældres marreridt at få syge børn... Men håber jeres datter klare den..

Anmeld

29. januar 2011

Moar'en

vil da os lige sige velkommen til.

Vi har vores dejlige viktor der bliver 2 her d. 23 feb ( ) Viktor er født med en kompliceret hjertefej, så vi høre også til i denne gruppe

Anmeld

29. januar 2011

Seker

Moar'en skriver:

vil da os lige sige velkommen til.

Vi har vores dejlige viktor der bliver 2 her d. 23 feb ( ) Viktor er født med en kompliceret hjertefej, så vi høre også til i denne gruppe

Øvøv hjertefejl Det må ikke være sjovt... Håber han har det godt i dag... Han ser i hvert fald dejlig ud

Anmeld

29. januar 2011

Moar'en

Øvøv hjertefejl Det må ikke være sjovt... Håber han har det godt i dag... Han ser i hvert fald dejlig ud

han har det overraskende godt, hans iltmætning er noget højere end de regnede med efter først operation og han er jo ikke en lille nipsting som mange andre hjertebørn er. Og tak det synes jeg os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.