Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.021 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Seker

Hej alle sammen..

Mit navn er Line og jeg er 24 år.. Jeg har en lille pige fra 14.01.10 som er født med noget der hedder galdevejsatresi..(hun er født uden galdeveje), og hun blev opereret da hun var blot 19 dage gammel....

I dag har hun det okay, vi døjer en del med sygdom, og besøg på Riget, men ellers er hun okay...

Hun er en lille pige på 8 kg og 74 cm...

Er der evt. andre herinde der har børn med denne sjældne sygdom/lidelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Brams

Hej alle sammen..

Mit navn er Line og jeg er 24 år.. Jeg har en lille pige fra 14.01.10 som er født med noget der hedder galdevejsatresi..(hun er født uden galdeveje), og hun blev opereret da hun var blot 19 dage gammel....

I dag har hun det okay, vi døjer en del med sygdom, og besøg på Riget, men ellers er hun okay...

Ville bare lige sige velkommen til, håber du bliver lige så glad for at "være herinde" som jeg er 

Trine (med Lærke på 15 mdr.)

Anmeld

26. januar 2011

Mi

Velkommen til.

Det er da en hård omgang i er og har været igennem. Håber hun bliver mere frisk.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. januar 2011

Laulund87

Velkommen

Min datter er født med Oesophagusatresi (manglende spiserør) og de sygdomme minder vist om hinanden.

Anmeld

27. januar 2011

Seker

Laulund87 skriver:

Velkommen

Min datter er født med Oesophagusatresi (manglende spiserør) og de sygdomme minder vist om hinanden.

Det er i hvert fald noget de mangler...

Hvor gammel er din datter nu?? Og går det godt med hende??

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

Seker skriver:

Hej alle sammen..

Nu vil jeg ikke lige flytte dig over i den gruppe der netop hedder "Ny på baby.dk"

https://www.baby.dk/debat/333pi1/ny-paa-baby-dk/emner.aspx

Fordi du jo allerede i din intro skriver om den lidelse dit barn har.
Men skriv en lille pressentation derinde også, så vi alle kan sige dav til dig

Og ellers så skal du have et stort velkommen.
Det var da slemt for din lille trold, men godt at de har kunnet lave det så hurtigt. 
Jeg håber at hun/I med tiden vil komme helt ovenpå, så I slipper for alt det hospitalsvæsen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. januar 2011

Laulund87

Seker skriver:

Det er i hvert fald noget de mangler...

Hvor gammel er din datter nu?? Og går det godt med hende??

Ja det er det..

Hun er 14 måneder og har det okay. Hun har dog stadig svært ved at spise og tage på.

Hvordan har din datter det?

Anmeld

27. januar 2011

Seker

Laulund87 skriver:

Ja det er det..

Hun er 14 måneder og har det okay. Hun har dog stadig svært ved at spise og tage på.

Hvordan har din datter det?

Hun har det okay..

Vi har været en del indlagt på det sidste fordi hun har haft betændelse i leveren

Hun vejer heller ikke så meget, hun tåler ikke fedt så hun har svært ved at tage på...!!!

Hvor er din datter blevet opereret henne??

Anmeld

27. januar 2011

Laulund87

Seker skriver:

Hun har det okay..

Vi har været en del indlagt på det sidste fordi hun har haft betændelse i leveren

Hun vejer heller ikke så meget, hun tåler ikke fedt så hun har svært ved at tage på...!!!

Hvor er din datter blevet opereret henne??

Øv da 

Hun er opereret i siden under armen..Hun er så blevet ballonudvidet i spiserøret 8 gange fordi der danner sig arvæv..

Anmeld

27. januar 2011

Seker

Laulund87 skriver:

Øv da 

Hun er opereret i siden under armen..Hun er så blevet ballonudvidet i spiserøret 8 gange fordi der danner sig arvæv..

8 gange?? det var meget..

Yasmin har et ar på maven.. tværs over..

hvilket hospital har i været på??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.