Jeg er på bar bund???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

twinny

Aagaard skriver:

Kan du ikke bare teste imorgen OG igen om en uge.... og så bare i hovedet tænke at det ikke gør noget hvis den er negativ imorgen, der er jo mulighed igen om en uge?

Jeg skulle have haft mens nu her, men har ingen tegn på at den er undervejs...MEN jeg tør ikke rigtig teste, jeg kan mærke at jeg panikker en smule hvis den er positiv Jeg har en følelse af at jeg er gravid. Måske kan jeg tage mig sammen og teste sammen med dig/jer imorgen eller på fredag?

Jeg tester imorgn, hvis den er negativ. Så tester jeg engang i næste uge, men medmindre jeg når at få mens inden....  Men jeg har ingen tegn på det endnu.... Har du testet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

o1Mutte

Har du testet ?

Anmeld

27. januar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Har du testet ?

venter til imorgn... hva med dig?

Anmeld

27. januar 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

venter til imorgn... hva med dig?

Jeg venter også til imorgen, eller lørdag. Har ikke fået købt en test

Anmeld

30. januar 2011

Aagaard

Hej! Og undskyld at jeg er MEGA langsom!

Jeg testede i fredags og....den er mega positiv!.............PANIK!

Det har jeg af en eller anden grund svært ved at forholde mig til!? Det betyder at vi skal ha en bebs til oktober! (hvis intet går galt)
Så vælter bekymringerne ind over mig; vores økonomiske situation er ikke vældig go' i øjeblikket og vi skal flytte om 4 mdr. og jeg skal have fortalt mine forældre det (puha, nervøsitets bobler i maven) og........ej ok (trækker vejret dybt) Vi skal nok klare det, baby kommer først til oktober. Desuden har jeg ikke fået bestilt en tid hos lægen endnu, så det er måske falsk alarm??

Ej det tror jeg faktisk ikke rigtig på selv testene (2) var meget positiv, selv den jeg tog om eftermiddagen.

Hvordan ser det ud hos jer andre?

(krydser fingre krods panikken)

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

Aagaard skriver:

Hej! Og undskyld at jeg er MEGA langsom!

Jeg testede i fredags og....den er mega positiv!.............PANIK!

Det har jeg af en eller anden grund svært ved at forholde mig til!? Det betyder at vi skal ha en bebs til oktober! (hvis intet går galt)
Så vælter bekymringerne ind over mig; vores økonomiske situation er ikke vældig go' i øjeblikket og vi skal flytte om 4 mdr. og jeg skal have fortalt mine forældre det (puha, nervøsitets bobler i maven) og........ej ok (trækker vejret dybt) Vi skal nok klare det, baby kommer først til oktober. Desuden har jeg ikke fået bestilt en tid hos lægen endnu, så det er måske falsk alarm??

Ej det tror jeg faktisk ikke rigtig på selv testene (2) var meget positiv, selv den jeg tog om eftermiddagen.

Hvordan ser det ud hos jer andre?

(krydser fingre krods panikken)

Haha.. Den følelse kan jeg så godt huske! Total angst  haha.. Men det skal nok gå over... Og så kommer lykkerusen!!! 

En positiv graviditets-test kan aldrig være falsk alarm..... Så fik vi lige det på plads  Held og lykke  Også til jer andre piger..

Anmeld

30. januar 2011

Aagaard

STN skriver:

Haha.. Den følelse kan jeg så godt huske! Total angst  haha.. Men det skal nok gå over... Og så kommer lykkerusen!!! 

En positiv graviditets-test kan aldrig være falsk alarm..... Så fik vi lige det på plads  Held og lykke  Også til jer andre piger..

Du har nok ret, at der ikke er så meget at snakke om der... den er positiv

Med hensynt til panikken, så håber jeg du har!

Tak

Anmeld

30. januar 2011

o1Mutte

Jeg testede lørdag, men den var negativ.. ØV..

Men stadig ingen mens ?  3 dage over tid.. Så nu må det enten gerne tage at komme, eller så må de to streger.. KROP BESLUT DIG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.