Jeg er på bar bund???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

twinny

Hjælp......

Jeg har "rigtig" test dag imorgn, Min første mens dag d.31. dec. og cyklus på 28 dage.... Så det burde være imorgn....

Men jeg har brugt ÆL test og havde først ÆL d. 20  Hvornår kan jeg så teste?

jeg har ingen tegn på mens smerter overhovedet. Og det plejer jeg at have meget a....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

o1Mutte

Er din cyklus reglmæssig ? For så vil jeg sige du kan teste imorgen. Men samtidig så ved jeg at ægget først sætter sig fast en uge efter ÆL. så ville nok vente lidt og se tiden an. (ej ville nok teste imorgen, men det bedste ville nok være at vente )

Anmeld

26. januar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Er din cyklus reglmæssig ? For så vil jeg sige du kan teste imorgen. Men samtidig så ved jeg at ægget først sætter sig fast en uge efter ÆL. så ville nok vente lidt og se tiden an. (ej ville nok teste imorgen, men det bedste ville nok være at vente )

Jaah.. det er den.. men åbenbart ikk ÆL.....

Hehe... jeg kan nok ikk vente med a teste....  

Men som du siger ægget skal jo først sætte sig fast... Det er sgu lidt a en jungle en gang imellem.... hehe...

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

Men det er lidt spændene for jeg skal også ha min mens imorgen. Men havde en mindre blødning ca en uge efter ÆL så håber det var ægget der satte sig fast. Men tør ikke tro på det

Men venter lige og ser imorgen om min mens kommer. Hvis den ikke gør, tester jeg nok fredag

Anmeld

26. januar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Men det er lidt spændene for jeg skal også ha min mens imorgen. Men havde en mindre blødning ca en uge efter ÆL så håber det var ægget der satte sig fast. Men tør ikke tro på det

Men venter lige og ser imorgen om min mens kommer. Hvis den ikke gør, tester jeg nok fredag

Det bliver spændende....

for dig....

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

Det bliver spændende....

for dig....

Krydser også for dig

Hvor længe har i prøvet ?

Anmeld

26. januar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Krydser også for dig

Hvor længe har i prøvet ?

i 3 måneder.... jer?

Anmeld

26. januar 2011

twinny

Ingen andre der kan anbefale noget????

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

i 3 måneder.... jer?

I 15 måneder :/

Anmeld

26. januar 2011

Aagaard

Kan du ikke bare teste imorgen OG igen om en uge.... og så bare i hovedet tænke at det ikke gør noget hvis den er negativ imorgen, der er jo mulighed igen om en uge?

Jeg skulle have haft mens nu her, men har ingen tegn på at den er undervejs...MEN jeg tør ikke rigtig teste, jeg kan mærke at jeg panikker en smule hvis den er positiv Jeg har en følelse af at jeg er gravid. Måske kan jeg tage mig sammen og teste sammen med dig/jer imorgen eller på fredag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.