Fødsel nr. 4 - hvordan var den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Rillo

mortil3dejligepiger skriver:

Åh, hvor spændende med termin i dag og baby på vej. Ønsker og håber for dig, at din fødsel bliver rigtig god og nem!  Glæder mig til at kigge efter en fødselsberetning

Hårdt med din 4. fødsel - det er jeg rigtig ked af at høre. Godt alting er som det skal være denne gang!

Ja det var en hård omgang og tak

nu glæder jeg mig abre til at få hende ud til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

mortil4dejligepiger

Rillo skriver:

Ja det var en hård omgang og tak

nu glæder jeg mig abre til at få hende ud til os

Hej igen Rillo.

Kan se, hun kom til Verden d. 8. april  Stort tillykke med hende!!

Hvordan gik fødslen?

Anmeld

30. april 2011

Lone Jakobsen

hejsa

så lige din tråd.

her lignede fødsel nr. 4 faktisk nr. 1 og 2. det var rolige, lange fødsler på ca 21 timer. nr. 3 var en drille fødsel, fordi den gik i gang ved at vandet gik

held og lykke med din forestående fødsel

Anmeld

30. april 2011

Lulle25

Hej

Jeg kan da godt fortælle om min 4.fødsel. Jeg fødte en dejlig dreng den 22 marts 11. Vi kom på sygehuset kl 17.35 da jeg havde noget der lignede veer, var dog ikke sikker, men kl 18.49 lå den skønneste lille baby på min mave. En meget nem fødsel, havde 2 presseveer og så var han der i raket fart vores lillemand.

Så meget kort og nem fødsel. Har fødte første gang på 6 timer 2. gang på 3 timer og 3. gang en sædefødsel på 3 timer.

Og held og lykke med fødslen, glæder mig til at høre om den

Kh Louise

Anmeld

30. april 2011

Rillo

mortil3dejligepiger skriver:

Hej igen Rillo.

Kan se, hun kom til Verden d. 8. april  Stort tillykke med hende!!

Hvordan gik fødslen?

Hvor er det sødt af dig at huske mig.

Jeg havde en absolut drømme fødsel...var inde på fødegangen torsdag d.7 hvor vi møder den jdm jeg fødte med ved Kamma ( min død fødte datter) og hun får rodet lidt rundt og vi aftaler hun tager mig op på morgenmøde fredg for hun mener jeg skla sætttes igang NU- pga vores oplevelse med Kamma...men det bliver ikke nødvendigt for hun har rodet tilpas rundt så jeg om aftenen har så tilpas mange veer og vi tager på føde gangen og kl 01:34 tager jeg selv imod min datter med en kmapvægt på 4380 gr og 57 cm

Jeg kan endelig sige eg føler mig fuldendt

og igen tak fordi du spurte til mig

Anmeld

30. april 2011

mortil4dejligepiger

Rillo skriver:

Hvor er det sødt af dig at huske mig.

Jeg havde en absolut drømme fødsel...var inde på fødegangen torsdag d.7 hvor vi møder den jdm jeg fødte med ved Kamma ( min død fødte datter) og hun får rodet lidt rundt og vi aftaler hun tager mig op på morgenmøde fredg for hun mener jeg skla sætttes igang NU- pga vores oplevelse med Kamma...men det bliver ikke nødvendigt for hun har rodet tilpas rundt så jeg om aftenen har så tilpas mange veer og vi tager på føde gangen og kl 01:34 tager jeg selv imod min datter med en kmapvægt på 4380 gr og 57 cm

Jeg kan endelig sige eg føler mig fuldendt

og igen tak fordi du spurte til mig

Hvor er det bare rigtig dejligt at høre!!

Det lyder som om, de har taget sig godt af dig og at du fik den fødsel du havde brug for og en dejlig lille én i armene 

Stort stort tillykke med det hele!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.