mortil3dejligepiger skriver:
Vi venter os endnu en dejlig pige
.
Lyder som en god fødsel for dig, MusseMor. Hvordan havde de første 3 været - jeg tænker på varighed?
Jeg har heller aldrig fået smertestillende, men en varmepude på lænden eller nederst på maven og en kold klud på panden - det er sagen! 
6 børn, Mulle. Det må jeg sige! Vi stopper her efter nr. 4
. Hvor lange har dine forskellige fødsler været?

skønt med en pige - tænk 4 piger......fantastisk.
1. fødsel var igangsat - men fra vandet blev taget gik der ca. 10 timer. Gik fint, men det var hårdt at gispe 1 time og presse 1 time. Dette var den hårdeste af mine fødsler.
2. fødsel - gik naturlig - fra jeg vågnede kl. 3 om natten med mens-smerter og til barnet var født gik der knap 5 timer - havde kun ca. 7 min. presseveer. En rigtig god fødsel - og vi kørte hjem igen efter 6 timer.
3. fødsel - også igangsat - det varede længe fra fredag til søndag - havde mange veer, men de virkerede ikke så godt. Men igen - fra vandet blev taget gik der vist omkring 3 timer. Og jeg havde kun presseveer 5 minutter, så var barnet ude. Med denne fødsel havde jordmoderen valgt at give ve-drop - hvilket gav mig ve-storm i 1 timers tid - det var vildt med smerter og jeg havde faktisk så ondt, at jeg ikke kunne fortælle det.
4. fødsel - gik igang af sig selv onsdag tror jeg. fødselslægen kunne se at jeg var åbnet knap 2 cm om torsdagen. Vandet blev taget på hospitalet fredag, og derfra gik der 1½ time, så var barnet ude. Varmepude var fantastisk... jeg ærger mig over aldrig at have fået den tilbudt før. Men det fik jeg så ved denne fødsel efter at have fortalt om fødsel nr. 3 og min nervøsitet for at ende med så stærke smerter igen. Jeg fik også tilbudt lattergas hvis tingene udviklede sig, men så langt nåede jeg heldigvis ikke. Det var min absolut bedste fødsel af de 4 fødsler, som jeg har haft.
Krydser finger for, at du også får et flot 4.fødsel.
Anmeld