jer med piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. september 2008

Loggidut

nu så jeg lige den med pudderkvasten som tynen skrev...lol...og faktisk kom jeg i tanke om at jeg havde planlagt et indlæg...for her er der godt nok knald på at spejle sig..

Tif er så selvglad, eller hvordan skal man lige forklare det...hun elsker at kigge på sig selv, så henter hun sko, så henter hun hatte, så er det børsten, og altid vender hun tilbage til vores spejle i gangen...så kan hun sidde der i laaaaang tid og kigge på sig selv mens hun reder hår, eller sætter skoen på hånden, eller hiver stofbleer og tørklæder og hatte over hendes hoved...altså, hun elsker at dresse sig op...øhhh hun er altså kun 1!

det er da ret tidligt, og jeg har da aldrig haft børn før der gad gøre noget ud af sig selv...og her sidder min datter på 1 og bare giver den gaz?

jeg kan ikke være den eneste som oplever det her fænomen...

Tif og spejle...det er bare lykken!

skal lige tilføjes hun så kigger på sig selv, nikker og snakker, drejer rundt på numsen, kigger igen og kysser sig selv i spejlet...

hun er sgu lidt medieliderlig...efter min vurdering

hvordan skal det ikke gå når hun bliver 15? :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

linemus

Ha ha, hun er altså nuser. Måske har hun bare fået en ny ven ;)

Anmeld

20. september 2008

Tynen

HARH HARH!! :D

Stella spejler sig ikke på den måde, men peger bare på sig selv.

Derimod reder hun sit hår hvis hun får fat i sin børste, putter sin dukke i dukkevognen og går med den, giver dukken sutten og ja.. så den med pudderen i dag.
Jeg er SÅ forundret over hvor "piget" hun allerede er.

Det er ungdommen nu til dags, Slogs :)

Anmeld

20. september 2008

Helle30

Sofie kan også godt lide sig selv i spejlet, men hun henter ikke rekvisitter. Ofte står hun bare og kysser eller vinker, og så griner hun sammen med hende dér i spejlet. Et par gange har jeg taget hende i at kigge bag spejlet (stort tungt indrammet entrspejl som står på gulvet) for ligesom at se, om hende dér nu også står omme bagved.
Hun kan godt lide at hive sko og strømper af og forsøge at sætte dem på igen, men det er ikke så vigtigt, om det er foran spejlet eller ej.

- Helle

Anmeld

20. september 2008

Joan ( Smallie )

Øhhh Niels sutter også på den dreng inde i spejlet. Ved ikke lige om der er noget tøs over ham.

Til gengæld for jeg at farvel kys hver morgen når han og hans far køre(L) Ja altså både af manden og knægten;)

Joan med en lidt tøset dreng.:$

Anmeld

20. september 2008

Grynt

sådan en tøs vil jeg også have :'( Min pige er ikke en rigtig tøs for hun gider ikke lege med sine dukker eller dukkesengen, som farmor så stolt har haft med til hende. Næhhh min pige vil lege med pokémon, Gomiti, og biler. Jeg gyser den dag ungen ikke længere vil gå med kjole. Og det bette hår elastik hun har i håret nu, bliver hivet ud inden der er gået lang tid :'( Jeg havde ellers sådan håbet jeg kunne få mig bare én tøs i huset og ikke en masse drenge/drenge-piger (selvom de også er lækkere (L)). Jeg vil bare gerne have en totalt piget pige med alt hvad dertil høre...er det for meget at spørge om??????

Anmeld

20. september 2008

bette

haha kan lige se det for mig... hehe hvor er hun da bare nuttet.. !(L)

tjaaa som skrevet er mikkel jo en dreng med stort D så han er ik lige så meget til at det der pige ting.. hehe..

men glæder mig hvis jeg engang får en pige selv.. men det tror jeg nu aldrig jeg får..

Anmeld

20. september 2008

Helle30

[citat][f][småt]bette skriver:[/småt][/f] haha kan lige se det for mig... hehe hvor er hun da bare nuttet.. !(L) tjaaa som skrevet er mikkel jo en dreng med stort D så han er ik lige så meget til at det der pige ting.. hehe.. men glæder mig hvis jeg engang får en pige selv.. men det tror jeg nu aldrig jeg får.. [/citat] :'( Og jeg er bange for, jeg aldrig får drenge... I min mave ligger Sofies lillesøster - og hun bliver også familiens kusine nr. 10. Ikke en eneste fætter. Nå, men jeg tvivler nu på at vores piger bliver små pæne prinsesser til evig tid. Når moderen skal aflastes herhjemme (ja, det sker8D) så foregår aflastningen ofte i en traktor eller som medhjælp på fasanfodring, græsslåning eller indkøb af reservedele til div. maskiner. Og faktisk virker Sofie mere reelt glad, fyldt op med oplevelser og træt på den gode måde, når hun har været ude med far - ift. når hun bare har været piveagtig og har forsinket kartoffelskrælningen i køkkenet ved mors skørter. Jeg har nu også selv været helt vildt glad for alle de timer, hvor jeg fik lov at hamre og banke i værkstedet, mens min far arbejdede på noget, der faktisk skulle blive til noget (modsat mit sømbræt:$)..... eller når han har taget os med på Falck (han er redder) for at se på ambulancerne og slangetårnet og lige vaske vores egen privatbil. Det er da egentlig et ret interessant emne det hér. Måske skulle jeg oprette en ny tråd, for ikke at spolere spejltråden. - Helle - røg lige ud ad nostalagy road....

Anmeld

20. september 2008

BellaT

Neij altså hvor sødt! Hun er jo også en vanvittig køn pige. Og hun ved det!:D Nøøj, hun bliver træls som smuk teenager.:-o He He.

Phillip er en drenget dreng. Spejlbilledet er kedeligt og der er fart og buler hele tiden. Jo vildere, jo bedre.
Han kan dog have "tøsede" øjeblikke med at rede andres hår, være vildt kælen og kærlig samt kramme sin dukke (ja, han har en dukke. Han skal jo vokse op og blive en moderne far;))

Nå, men ville bare lige sige: Nååerh, hvor nuttet!(L) Det må altså se vildt sjovt ud! Har du filmet hendes stunt?

Anmeld

20. september 2008

Tikki

Hi hi hi - den kender jeg godt her :P Iza har ikke et stort spejl, men et lille et ved puslebordet og her bliver der også lavet grimasser, sunget højt og smilet sødt i det. Hun pynter sig også, når hun kan komme til det med mine tørklæder, hendes sko, viskestykker osv. som skal hen over skuldrene og så vrikker hun lystigt med numsen gennem stuen med det på.....ser bare så sjovt ud. Når jeg lægger make-up, er hun der straks og prøver at gøre det samme, hvis hun får fat i make-uptingene :D og vil meget gerne smøre sig ind selv i creme, når hun har været i bad sådan rigtigt dullet....ha ha enormt sjovt nu, men ja teenageårene..uf:-o:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.