Søger legegulv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. februar 2011

mth1987

Noneother skriver:

Altså jeg skal ikke bruge det mere, så du kan jo bare få dem. -men jeg skal nok lige kravle op i skabet efter dem senere og ta´en kigger.
'

Det ville da være fantastisk kommer nok snart til Slagelse ska ha en stak sutter og lidt hundemad så kan jeg jo bare svinge forbi ved ikk lige hvornå det bliver endnu. Hvordan går det med kørslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Christina.78

cecilie1984 skriver:

vil gerne have 150 kr for det

jamen hvis dit gulv har de samme kanter som mit vil jeg da mene det godt kan sidde fast på dit

mit måler ca 93x93 cm

Neeej hvor er det sødt hvor har du købt det henne???

Anmeld

17. februar 2011

Noneother

mth1987 skriver:

Det ville da være fantastisk kommer nok snart til Slagelse ska ha en stak sutter og lidt hundemad så kan jeg jo bare svinge forbi ved ikk lige hvornå det bliver endnu. Hvordan går det med kørslen?

Super.

Jamen det går fint. Med turbo på. Jeg har lige været ude og køre 3.gang idag, og skal til teoriprøve d. 5. så  Burde snart ha´det kørekort.

Anmeld

17. februar 2011

mth1987

Noneother skriver:

Super.

Jamen det går fint. Med turbo på. Jeg har lige været ude og køre 3.gang idag, og skal til teoriprøve d. 5. så  Burde snart ha´det kørekort.

Hvad med den praktiske prøve hvornår den? Krydser fi gre for det kommer til at gå godt Du siger til hvis der skal passes barn

Anmeld

17. februar 2011

Noneother

Hvad med den praktiske prøve hvornår den? Krydser fi gre for det kommer til at gå godt Du siger til hvis der skal passes barn

Det skal jeg gøre.

Har ikke bestilt tid til den praktiske prøve endnu, da det svinger fra uge til uge hvor stor en kegle lillemands far har tænkt sig at være, og så skal jeg osse lige være 100 på at kunne køre bilen. Jeg har ikke rigtig råd til at dumpe.

Anmeld

17. februar 2011

mth1987

Noneother skriver:

Det skal jeg gøre.

Har ikke bestilt tid til den praktiske prøve endnu, da det svinger fra uge til uge hvor stor en kegle lillemands far har tænkt sig at være, og så skal jeg osse lige være 100 på at kunne køre bilen. Jeg har ikke rigtig råd til at dumpe.

Du siger altså bare til hvis der noget jeg kan gøre

Anmeld

17. februar 2011

Noneother

mth1987 skriver:

Du siger altså bare til hvis der noget jeg kan gøre

Det skal jeg nok.
Det kunne jo ske at jeg fik brug for en hånd igen, når det hedder glatbane ..

Anmeld

17. februar 2011

mth1987

Noneother skriver:

Det skal jeg nok.
Det kunne jo ske at jeg fik brug for en hånd igen, når det hedder glatbane ..

du siger bare til.

håber bare det lidt senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.