Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Vi har købt et legegulv i babysam, men vi mangler lige 4-6 brikker så vi kan lave kant på så vores hunde ikke kommer ind på det. Er der nogen der ligger inde med lidt overskudsbrikker?
Vi har købt et legegulv i babysam, men vi mangler lige 4-6 brikker så vi kan lave kant på så vores hunde ikke kommer ind på det. Er der nogen der ligger inde med lidt overskudsbrikker?
jeg har dette til salg
cecilie1984 skriver: jeg har dette til salg
mth1987 skriver: De skal sidde på det vi har i forvejen ved du om det kan det? ( vores fra babysam)hvad skal du ha for det hvis det er
De skal sidde på det vi har i forvejen ved du om det kan det? ( vores fra babysam)hvad skal du ha for det hvis det er
vil gerne have 150 kr for det
jamen hvis dit gulv har de samme kanter som mit vil jeg da mene det godt kan sidde fast på dit
mit måler ca 93x93 cm
cecilie1984 skriver: vil gerne have 150 kr for det jamen hvis dit gulv har de samme kanter som mit vil jeg da mene det godt kan sidde fast på dit mit måler ca 93x93 cm
jeg har lige købt et på tilbud i babysam for 99kr
nutche skriver: jeg har lige købt et på tilbud i babysam for 99kr
mth1987 skriver: Det var billigt. Har desværre bare ikk mulighed for at komme i babysam i denne uge
Det var billigt. Har desværre bare ikk mulighed for at komme i babysam i denne uge
æv æv... har du kigget inde på dba?
mth1987 skriver: Jeg kan få det samme som jeg har nu helt nyt med 12 brikker til 169 så ellers tak
Jeg kan få det samme som jeg har nu helt nyt med 12 brikker til 169 så ellers tak
bare helt i orden
nutche skriver: æv æv... har du kigget inde på dba?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128