Forkert eller rigtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Pige2009

Millah skriver:

Sender lige en  til dig osse

Men nej det er svært og forstå og det giver ikke rigtig nogen mening

Håber du igen snart får to streger, så I kan komme videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

MorTilDenDejligste

Millah skriver:

Har lige brug fot at komme af med det og evt. høre jeres mening om det her

Inden jeg mødte min mand blev jeg gravid med min x, og ville ikke have en abort da jeg er imod det (ingen pegen finger af dem der har fået det ) Det hele gik som det skulle og vi nød det rigtig meget.

Men da jeg så kom i 13+4 begyndte jeg lørdag morgen og bløde med mange smerter, så valgte og ringe til vagtlægen da jeg var rigtig bange og nervøs for hvad der ville ske, han sagde at jeg skulle bare tage den roligt og slappe af resten af dagen, han mente ikke der var grund lag for at sende mig på sygehuset Så det gjorde jeg så, der gik et par timer og blødningen stoppede, med smerterne var der endnu...

Så omkring 22 tiden om aftenen begyndte jeg endnu engang og bløde men endnu kraftiger smerter og denne gang var det virkelig uudholdeligt, så jeg ringede igen til vagtlægen, denne gang var det så en anden mand jeg fik i røret, jeg fortalte ham hvordan og hvorledes og hvad den anden vagtlæge havde sagt tidliger på dagen - der til skal det lige siges at han blev direkte sur og gal over den tidliger vagtlæge ikke havde sendt mig til sygehuset emd det samme!! Nå men han sendte mig ihvertfald afsted til sygehuset, så jeg fik fat i min kammerat der kunne køre mig, jeg havde den gang ca 42 km. til det sygehus jeg skulle ind på Men på vej derind var jeg ikke itvivl om hvad der var sket, for da jeg ankom til sygehuset kunne jeg aflevere bukser og trusser med den lille i og havd dertilhøre til den læge der ventede på mig

Det er noget der stadig fylder en del i mig, for jeg kunne have haft min lille baby i dag (dog ville den nok ikke være så lille på det her tidspunkt) tanken om hvis han nu bare havde sendt mig afsted om de så kunne have gjort noget ? Det fylder rigtig meget da mig og min mand har prøvet på og blive gravide i 13 måneder nu uden det lykkes for os

Men det jeg gerne vil spørge jeg om piger/damer er føler i osse at den første vagtlæge handlede forkert eller er det bare mig fordi det gjorde så ondt inden i ??

jeg vil give dig 100% ret i at den første vagtlæge handlede forkert, syns at de altid burde se en når man er gravid og begynder at bløde og have smerter som du havde.. syns det er et signal der burde blive undersøgt med det samme, heller en gang for meget end en gang for lidt hvad det angård..

ang at dig og din nuværende kæreste har prøvet i 13 mdr uden held kan jeg kune sige at i skal lavde vær med at tænke på det. ved det er letter sagt end gjort når man inderligt ønskr at få en lille guldklump. kan trøste dig med at mig og min mand prøvede i 14mdr før det løkkeds, og det var kun pga jeg ligesom havde sat mig i hovedet at vi ikke kunne få børn og nu venter jeg mig en lille dreng med termin om 14 dage. så i må ikke give op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.