tusinde tak for alle jeres svar .
jeg kan se de fleste af jer synes jeg bør melde ham til politiet - og det er også det jeg mest har lyst til .
problemet er bare at han ALDRIG sender sms'er til mig , ALDRIG sender mails , og når vi snakker og hvis jeg prøver at optage ham , kan man høre en bip lyd , og den kender han , så han begynder at snakke i en slags koder - dog stadig i trusselsform , og de er ikke så svære at afkode hvis man ved hvad han hentyder til . men jeg ved ikke om det er nok til at politiet vil/kan hjælpe mig ?
han kunne finde på at sige sådan noget som , "husk hvad jeg sagde i går , og hvad jeg sagde tidligere - hvis du ikke fucker med mig , så sker der ikke noget - næste gang ringer jeg ikke til dig så kommer jeg foran dig" og lignende, hvis I kan forestille jer den slags ..
ved ikke om det er nok til at de vil hjælpe mig , for det kan jo være de bare tror jeg er lidt paranoid .
jeg har dog også en skadesanmeldese fra skadestuen, fra 2009 hvor han gav mig et blåt øje . dengang sagde jeg bare til skadestuen , at jeg var blevet slået ned af en fremmed , fordi det var min kæreste som kørte mig til skadestuen efter han havde givet mig det , og han stod lige ved siden af mig . kun mine veninder ved at det var ham der gav mig det , selv mine forældre fortalte jeg at jeg var blevet slået ned .
jeg har læst at man kan tage voldssager op op til 5 år efter de er sket , så det er jo også en mulighed at det kan hjælpe mig - selvom jeg ikke ved om de vil tro på det er ham .
jeg optog ham i går hvor han ringede og jeg sagde at jeg ville bruge den imod ham også sagde han "jeg har ikke slået dig , hvad snakker du om , det har jeg ikke gjort" så sagde jeg "jeg siger bare at hvis der sker mig noget, så melder jeg dig for det" også sagde han "nu truer du mig, så bliver jeg nødt til at planlægge hvad jeg så skal gøre".
tror I det ville kunne bruges :-s ..
hmm , jeg er lidt på herrens mark - men tak for hjælpen i hvert fald .