hey tøser ..
jeg er ikke sammen med mit kommende barns far længere, dog var han en seriøs kæreste på nu 4 år .
jeg har været gravid med ham en gang før , for 2 år siden , hvor vi begge (nok mest ham) besluttede at en abort var det rigtige , da vi var lidt for unge , og det kan han jo egenligt have ret i , da vi var 19 .
nu er vi 21 , og jeg er blevet gravid igen , på trods af p-piller . jeg havde sagt til ham , at hvis det skulle ske igen , så ville jeg ikke vælge en abort igen , da det gjorde mig meget deprimeret osv. på daværende tidspunkt . han syntes stadig jeg skulle vælge en abort , og har presset mig til det , siden jeg fortalte ham nyheden . jeg sagde nej , og det gjorde at han slog op med mig , men det betød ikke at han ikke blev ved med at presse mig til en abort , ved hjælp af både trusler over telefonen og nogle gange hvor han har mødt op på mit daværende arbejde , en af gangene hvor det resulterede i at han tog kvælertag på mig (desværre ingen vidner) .
jeg er nu gravid i 15 uge , og har sagt til ham at nu er en abort fuldkommen udelukket , så jeg ville gerne have at han stoppede med at kontakte mig , og ikke prøvede at presse mig til noget umuligt mere .
nu er det så bare sket , at han vælger at true mig på livet over telefonen når han ringer , og fortæller mig at han ikke sover om natten , og ligger og spekulerer på hvordan han skal dræbe mig , fordi jeg har ødelagt hans liv . og at hvis han nogensinde får et brev vedrørende faderskab , ender det helt galt .
jeg kender efterhånden hans sind så godt , at jeg ved han er lidt ustabil . ikke at han nogensinde har gjort mig noget , men han har altid været mærkelig . kunnet finde på at slå sig selv i hovedet o.lign. hvis han fik det for presset . en enkelt gang er det også blevet til et blåt øje til mig - som han dog fortrød lige efter og begyndte at græde over "hvad han havde gjort" . meldte ham ikke for det der .
kort sagt - jeg er bange for hans trusler kan blive gjort til live , og de kan gå ud over både mig , min familie , og også mit kommende barn . jeg har snakket med hans far , men det blev det endnu værre af , for han vil ikke have hans forældre skulle vide noget , og han har sagt til dem jeg lyver , og sagt til mig at hvis jeg snakker med ham igen går det galt . jeg har også sagt til ham , at han ikke skal true mig , og at det ender med at jeg må melde ham til politiet , men ja , så har jeg også fået af vide at det kommer der heller ikke noget godt ud af - og ja , jeg tror på ham .
jeg har heller ikke haft lyst til at gå til politiet , for hvis de ikke har mulighed for at gøre noget , og han finder ud af jeg har meldt ham , så kan det kun gå galt for mig ..
ved godt det er lidt af en tragisk , og lang , historie ..
men er der nogen som evt. kunne komme med nogle råd ? muligvis nogen som har været i - ja, jeg ved godt min situation er lidt surrealistisk og overdreven - en nogenlunde lignende situation ?
alle svar er velkomne
men vil helst ikke høre på bebrejdelser om dårligt valg af kæreste , for han har altid været en god dreng , studerer til ingeniør , passer sit arbejde og uddannelse , den perfekte svigersøn og den sødeste kæreste . derfor jeg blev forelsket , og derfor jeg blev med ham ..
på forhånd tak til alle !