mikkel på skadestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2008

bette

som i nok alle ved har jeg en en RIGTIG dreng.. og man er åbenbart ik en rigtig dreng uden skrammer..

da jeg kom hjem fra ridning i morges kiggede min mand lidt bekymrende på mig og fortalte de havde været på skadestuen.. fordi mikkel var faldet og slået øjenbrynet ind i sofabordets kant.. og dermed fået flækket noget af øjenbrynet...:S
så han er blevet limet sammen og har fået plaster på..
tjaaa smukt er det jo ik ligefrem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

Anja

Altså altså, det bette pus !

Men sådan er det vist bare med de "rigtige" drenge, det kan ikke undgåes, men puha hvor gør det ondt på én når der sker dem noget :S

Anmeld

20. september 2008

mor til en del

Jamen dog, der kan hurtigt ske noget.

Håber han snart bliver fin igen.

Her er det altid Marc der får skrammer, han er vist limet 3 steder i ansigtet, og han har haft brækket begge arme, på en gang vel og mærke, jo rigtige drenge får skrammer...

Lisbeth.

Anmeld

20. september 2008

Hyner

Puha det var da en grim omgang.... Men ja man kan jo ikke pakke dem ind i bobleplast... Selvom det ville se sjovt ud.8D

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

nooo....hvor er det bare synd for ham...

han bliver sørme nok en af de drenge som absolut får klippekort til skadestuen...
altså en dreng med stort D

jeg håber snart han er hel igen...for det er ikke til at holde ud når de slår sig...Tifs lille veninde Emma, løb rundt med et blåt øje i en uge fordi hun knaldede ned i et sofabord, stakkels børn!

Anmeld

20. september 2008

Grynt

Hvor er det bare synd for ham....meeeen som den dreng han er, så er det hurtigt glemt og nye oplevelser med fare venter på ham :D Og som de kloge siger, så har enhver dreng med respekt for sig selv da mindst ét ar og altid et nyt blåt mærke at vise frem ;) (L)

Anmeld

20. september 2008

bette

hehe i har sku ret tøser..
men han ser godt nok noget smadret ud..

og de skal snart have taget billede i legestuen.. suk.. 8(
smukt billede det bliver haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.