Hej piger
ville lige skrive en opdatering på min sidste JM-konsultation som jeg har været til idag (39+5).
Vægt: som sidst +5
Blodtryk 106/88
Urin AS Leu Nit: -/-
Ødem: en lille smule
SF mål: 37
Fosterpræs: Hovedstilling
Fosterskøn: 3400g
Fosteraktivite + liv og +
lyd
Yderligere lavede hun en GU og kunne mærke babys hoved. Hun sagde livmoderhalsen virkede blød og at den var 1,5 cm. Yderligere havde den åbnet sig ca. 1 cm. "YES"
Var virkelig glad for at hun lavede GU - for det føltes godt at få at vide at der er sket lidt. Jeg er virkelig blevet utålmodig og derfor var det rart at få at vide livmoderhalsen var blevet blød. det er sørste gang jeg får lavet GU i min graviditet.
Efter JM tog jeg til en veninde og spiste frokost - har ikke været uden for min bydel i 14 dage så det var dejligt at komme lidt ud på andet end en gåtur rundt om blokken. Har som skrevet før været trist og træt af ventetiden. Hormonerne har virkelig spillet mig et pus på det sidste.
Da jeg kom hjem fra min veninde havde jeg blødt. JM sagde at det kunne man forvente efter en undersøgelse af livmoderhalsen. Det er første gang jeg bløder under graviditeten så ser det egentlig også som en tegn på at der snart sker noget 
Håber I vil sende mig noget dejligt ve-støv for jeg er virkelig klar
eller rettere den lille Raggamuffinbasse og jeg er SÅ klar 
Kh Kristine
Anmeld