[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f]
Hvilket legetøj leger jeres med lige nu?
Stella gør meget i Duplo og træklodser som hun stabler og samler.
Har lyst til at købe noget nyt, men mangler lidt inspiraton :)
[/citat]
Så vær dog lidt overskudsagtig Tynen! Åbn køkkenskufferne og din makeuptaske, så ser du kun bagdelen af Stella i mange timer;):D.
Aj, men det er seriøst sådan noget ikke-legetøj, der hitter herhjemme. Alle skabe bliver åbnet - nogle ting bliver omfordelt, og skabet bliver lukket igen (helst med et højt knald). Herefter kan proceduren sagtens gentage sig med samme skab om og om igen.
Ellers synes Sofie godt om sine bøger og om vores stakkels, jagtede hund Nixon.
- Helle[/citat]
Vil du høre en pinlig afsløring?
Stella fik fat i min makeup-taske i dag, fik åbnet pudderen og tørrede pudderkvasten af i ansigtet :$
Apparently she sees that a lot!!
Lige til et afsnit af DUM (C)[/citat]
Haaarhh harhh haha:)) Det er bare i orden Stella! Så når Sofie snupper en mobil, fører den op til øret og grynter en lyd, så er det også noget, hun har set og hørt ét eller andet sted?
Et andet tip er at give hende en skål og en ske. Hér bliver der rørt meget rundt - og det tror jeg også er en eferligningsmanøvre.
- Helle - søvnig:'([/citat]
Ha Ha. Phillip elsker også sine to legetøjsmobiler (som er meget realistiske i udseendet). Tager en mobil op til øret, rejser sig og vader rundt og rundt mens han plaprer løs i den (jeg vader nemlig altid rundt når jeg taler i telefon. Kan ikke sidde stille).
Nogle gange udvider han samtalen og taler skiftevis i begge mobiler.
Anmeld